1.134 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Ombygning af karburatorer til tryk Ombygning af karburatorer til tryk
Hej alle
Er ved at bygge turbo på min CBR men mangler lidt info/billeder for ombygning af karburatorer til turbotryk,Håber i kan hjælpe.
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
apr 2009
Følger: 65 Følgere: 65 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 103
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Søren P. Er ikke sikker på dine billeder helt er fyldestgørende nok.
apr 2009
Følger: 65 Følgere: 65 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 103
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
Du skal ha' en benzintryksregulator, Men mange af dem der er på markedet er ikke følsomme nok til det forholds moderate benzintryk vi skal bruge. I mit tilfælde fra 0 - 0,7 bar
Du kan lave et elektrisk system med en trykføler, en elektrisk ventil og en "returløbsslange"
Eller....
På min Yamaha (Med 2 vacumhaner) har jeg brugt den ene hane som trykregulator/returløb. En slange fra tryksiden af el-benzinpumpen, mellem pumpe og karbu'er, går via et T-stykke op til hanen som som lukker når der er tryk og åbner når der er vacum. På den måde kan benzinpumpen kun lave tryk når der er brug for det...
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
apr 2009
Følger: 65 Følgere: 65 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 103
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
Ombygning af karburatorer til tryk