{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

power luftfilter ???? {{forumTopicSubject}}

hej er ved at kigge lidt på andre luftfiltrer til min gamle honda cb 400n. har kig på nogen power luftfiltrer ( de der koniske lige til at montere fast, en pr kaburater)

hvordan er det lige, skal den så dyses om bagefter? eller kan man bare køre som altid? er der forskel på om man har den ene eller anden slags kaburator eller hvordan.

er der en der ved lidt om det så jeg ikke ødelægger noget... det ville jo være træls.

mvh kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  power luftfilter ????
  • #1   5. mar 2012 Hvilken type karburator ? Er det med vakuum spjæld

  • #2   5. mar 2012 har kun hørt om bøvl med enkelte filtre, og du får heller ingen ting andet end en anden lyd ud af det.

  • #3   5. mar 2012 hej jeg har en cb400n med de billige emgo filter og det kræver lidt arbejde at få det til at køre ordenlig da du kører med cv karbs men det kan lade sig gøre
    du skal omdyse og få fat på nogle nåle der kan stilles eller finde nogle tynde skiver der passer ned i nålehuset også ellers bare prøve dig frem til du får den til at trække jævnt op til det røde felt men efter min mening er det ikke det værd hvis du har luftfilterkassen så brug den og se om du ikke kan finde et mere åbent filter til den.
    hvis du VIL have power filtre på så skriv en pb så skal jeg tjekke hvilke størelse dyse og nalindstilling jeg brugte så har du et startpunkt.


  • #4   5. mar 2012 Lad vær med powerfilter på cv karburator !!!!!!

    Kun på fladspjæl karburator

    monterede det på min tidligere kawa gpx 750

    først med større kawa dyser : flere hk på toppen men dårligt buntræk

    derefter med jetkit : blev ikke bedre og blev sidevinds følsom

    Obs ! blev kørt ind på rullefeldt 2 gange og det blev aldrig godt

    brug standard luftfilter boks med k&n filter og sæt en Dunstal potte på din cb 400 og gå en dysestørelse eller to op.

    Så spiller det topdollar $

    hilsen Kenneth.


  • #6   6. mar 2012 hmm, så tror jeg bare jeg lader det originale side på . og tusind tak for svarene. smiley

Kommentér på:
power luftfilter ????

Annonce