1.545 visninger
|
Oprettet:
power luftfilter ???? {{forumTopicSubject}}
hej er ved at kigge lidt på andre luftfiltrer til min gamle honda cb 400n. har kig på nogen power luftfiltrer ( de der koniske lige til at montere fast, en pr kaburater)
hvordan er det lige, skal den så dyses om bagefter? eller kan man bare køre som altid? er der forskel på om man har den ene eller anden slags kaburator eller hvordan.
er der en der ved lidt om det så jeg ikke ødelægger noget... det ville jo være træls.
mvh kenneth
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.233
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
du skal omdyse og få fat på nogle nåle der kan stilles eller finde nogle tynde skiver der passer ned i nålehuset også ellers bare prøve dig frem til du får den til at trække jævnt op til det røde felt men efter min mening er det ikke det værd hvis du har luftfilterkassen så brug den og se om du ikke kan finde et mere åbent filter til den.
hvis du VIL have power filtre på så skriv en pb så skal jeg tjekke hvilke størelse dyse og nalindstilling jeg brugte så har du et startpunkt.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
Kun på fladspjæl karburator
monterede det på min tidligere kawa gpx 750
først med større kawa dyser : flere hk på toppen men dårligt buntræk
derefter med jetkit : blev ikke bedre og blev sidevinds følsom
Obs ! blev kørt ind på rullefeldt 2 gange og det blev aldrig godt
brug standard luftfilter boks med k&n filter og sæt en Dunstal potte på din cb 400 og gå en dysestørelse eller to op.
Så spiller det topdollar $
hilsen Kenneth.
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 9 Emner: 115 Svar: 680
power luftfilter ????