{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

dyse hjælp {{forumTopicSubject}}

hej. har en 750 cc der er monteret 40 mm kabu fra en 1100 på.
den køre med 125 dyse og en 38 (som er standard) køre med 115 ca.
nogen der har en idé om hva dyse der ville passe i ?? den drukner med disse dyser ved accleration.

ved godt, at det optimale er at køre den på rullefelt, men er ikke færdig med ombyg, og ved ikke hvilket udstødning der bliver det endelige, og vil bare ud og køre..

mvh michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyse hjælp
  • #2   25. feb 2012 var også umidelbart det jeg hældte til smiley
    har lige haft renset og gennemgået den, og har en del forskellige ideer til udstødning, men lige gyldig hvad det bliver, bliver det custom. så er lidt pepret hvis den skal rulles hver gang jeg prøver noget nyt smiley


  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #3   27. feb 2012 Mit bud er at du skal have en noget større dyse i end en 1100ccm kører med. Du skriver at den drukner, hvordan oplever du fejlen??


  • #4   27. feb 2012 den drukner i benzin.
    kan ikke lige se hvordan det skulle hjælpe og sætte en større i ??


  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #5   27. feb 2012 Drukner i benzin??? løber benzinen ud af den? Tøver motorcyklen ved gasgivning? Med andre ord hvordan oplever du fejlen?



  • #6   27. feb 2012 Tøver ved gasgivning, skyder ud af udstødningen, skyder tilbage i kaboratoren

  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #7   27. feb 2012 Så har du for små dyser i. Dine tomgangsdyser skal være meget større når du sætter en større karburator på. Hoveddysen skal sikkert være 140-150 alt efter hvilken potte du har på.
    Hvad med luftfilter, er det det originale?


  • #9   28. feb 2012 der kommer kegle filtre på. udstødningen er ikke bestemt endnu, derfor jeg ikke vil "spilde" en rulning på den endnu. '

    men syntes da jeg bliver mere forvirret over de forskellige svar


  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #11   28. feb 2012 Det er præcis samme svar du har fået fra MiChRev og mig.
    Du drømmer ikke om hvor stor forskel der er på om du kører med eller uden luftfilter, så derfor er du nødt til at finde ud af hvordan dit system skal være får du roder med dyser.


  • #12   28. feb 2012 MiChRev...........øhhh hvorfor skriver du på engelsk ????

    Michael P.........Hvis den str. caburator du har sat på er meget større end den der sad på, så er der dømt problemer som du måske ikke kan dyse dig ud af.
    En meget større cab. kan være så meget for stor, at din motor bare hiver en bunke luft ind og så vælter den sig i så meget benzin at den ikke kan nå at forbrænde det, så skyder den i første omgang for derefter at drukne.
    Så det sidste du skal have i er større dyser, men mindre.


  • #13   28. feb 2012 jo forstår godt engelsk.
    men forhører mig andre steder en herinde.
    er ikke i tvivl om der skal kegle filter på, har pillet standard luftkasse af. er lidt i tvivl om hvilken potte der skal på, og er godt klar over det har noget med modtryk i motoren og gøre, tror det bliver den potte jeg har nu, men vil gerne ha et indtryk af hvordan den lyder inden jeg betaler de 1000-1500 det koster og rulle den ind, så hellere købe 4 dyser til 140 kr. og så prøve

    jeg skiftede motor, og fandt så ud af der havde siddet en 1100 motor på, derfor jeg køre med kaburatorer fra en 1100 på min 750.

    men nu er det jo to tvetydige svar herinde.


  • #14   28. feb 2012 hov.
    svar til Ole l.
    min årgang 750 motor køre standard m. 38 mm kabu. derfor jeg ikke mente jeg skulle ofre nye på.


  • #17   28. feb 2012 link ?

  • #18   1. mar 2012 cv karbs og åbne filtre er no go... har prøvet ved flere lejligheder, den kan godt køre hvis du dyser den op omkring 150-160 hoved dyse på en gsxr 1100 og ret dyr i bens..., men kører 1000 gange bedere med std lustfilter da der er mere modstand i ,og det vil sådan nogle vacum karbu rigtig gerne have. på med et sæt fladspjælde eller det originale filter . det er mine erfaringer hvertfald... har kørt gsxr 6 år nu så har prøvet en del smiley

  • #19   1. mar 2012 Okay, overvejer og smide kassen på igen , da du ikke er den første der nævner det.
    Har du en idé om dyse str ?


  • #20   1. mar 2012 vil tro et sted mellem 112,5 og 120... kender ikke den vandkølede så godt... arbejder kun selv i luftkølede

  • #21   1. mar 2012 Okay, tak for input:)


Kommentér på:
dyse hjælp

Annonce