934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

peter a
peter a
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21

Luftfilter til Aprilia RSV Mille Luftfilter til Aprilia RSV Mille

Hej, er der nogen der har erfaringer med udskiftning af luftfilter på Millen? Jeg har en R fra 02 med Aprilia SP titan. udstødn.

Jeg planlægger at isætte et Pure Tec Racing filter med tilh. chip, og montere indsugning fra en SP eller årg. 2000. Er ikke klar over, hvor meget jeg får ud af det(HK). Andet end god lyd selvfølgelig!!!!!!

Høres!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftfilter til Aprilia RSV Mille
  • #1   20. mar 2004 Hej Peter...
    Prøv at gå ind på det her forum og opret dig og spørg
    derinde, Der er helt sikkert nogen der kan hjælpe dig.

(link fjernet)

Jeg skal selv til at rode med SP airfilter-kit
    Det skulle give ca. 3-4 hk. på min, men det skal selvfølgelig testes når jeg har fået det monteret,
    men det kniber med tiden lige for øjeblikket.
    mvh.
    Ronni G.

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    mar 2004

#2   20. mar 2004 Hej Ronni!

Tak for dit svar. Jeg er allerede oprettet derinde. Jeg ville bare lige høre i dette forum samtidig.

Har du købt dit kit? Skal du også bruge luftfordeler, filter, chip og bunden af din originale luftfilterkasse? Har hørt fra Spaulding, at man skal skære i sin originale kasse, hvis man vil køre med åbent filter. Jeg kender ikke så meget til det.
    mvh
    Peter

• #3   21. mar 2004 sv: Peter...
    Ja jeg har købt filter-kittet brugt inde på Aprilia.forum.
    Og tragtene har jeg fået igennem Kolding Mini-motor
    Jeg må indrømme jeg heller ikke har den store erfaring med sådan noget, satser lidt på at min Mek. har,
    der fulgte et filter med til indsatsen. Men ikke nogen luftfordeler. Jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid til at lege med det. Men er det noget hø at montere, bliver det pænt lagt på hylden. Millen går rigtig godt nu, så hvis der er risiko for at den kommer til at gå ringere forbliver den som den er nu.
    mvh.
    Ronni G.

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    mar 2004

#4   21. mar 2004 Hej Ronni

Har lige set et kit, magen til dit, hos rsvr.net.
    Ang. luftfordeleren, så har du heller ikke brug for en anden, da du har en årg. 2000.
    Du har ret - der er ikke nogen grund til at pille ved noget der går godt. Men vi kan jo godt tænke os nogle flere hypper, ik´??
    Jeg gider bare ikke bruge 2-3 tusser på noget jeg ikke rigtig kan mærke. Men lyden bliver fed med dit nye kit!!!
    mvh
    Peter

Kommentér på:
Luftfilter til Aprilia RSV Mille

Annonce