{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Akrapovic til Honda CB 600 F Hornet {{forumTopicSubject}}

Jeg er på jagt efter en slip-on udstødningspotte til min Hornet. Akrapovic (trods prisen) i titan eller carbon ser helt fantastisk ud, men jeg har desværre ikke haft muligheden for at høre en sådan på en Hornet. Jeg har hørt en Akrapovic på forskellige andre mærker med meget svingende resultater, synes jeg.

Den må gerne lyde af lidt, men jeg gider ikke køre med ørepropper. Det er lidt bittert at bruge en 4-5.000 kr på en Akrapovic, hvis det så ikke er til at holde ud at høre på, selv med DB-killer smiley Der er selvfølgelig også SP-serien, som er Street Legal (om det også gælder jvf DK / EU-krav ved jeg ikke). Og det skal jo heller ikke være for "tamt" smiley

Der skulle vel ikke være nogle Hornet-ejere i Aalborg omegn, der kan give en demonstration smiley Eller ligger inde med nogle film/lydklip/link hertil, der kan give en ide om, hvor meget en Akrapovic "støjer" på en Hornet 600?

Og så lige her til sidst: en sviner til vejrguderne! Pas på, jeg ved, hvor I bor!!!

P.S. Husk Karneval på lørdag d. 27. maj i Aalborg. Temaet er erotisk/eksotisk smiley Slesvig? Det tror jeg, at vi gør!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akrapovic til Honda CB 600 F Hornet
  • #1   25. maj 2006 Hey... Jeg kører selv med Leovinci slipon på min, og er MEGET tilfreds... Den giver en dejlig "dyb" lyd uden at larme overdrevent meget...

Rent faktisk skal jeg til Ålborg lørdag, men kender dog ikke den addresse jeg skal være på...

Du kunne jo komme forbi og høre den hvis det er...

/Jan

• #2   25. maj 2006 Jeg har evt en MiG Carbon som jeg gerne giver lyd prøve af oss hvis du mangler noget sammenligning smiley

• #3   6. jun 2006 Jeg har bestilt en Akrapovic slip-on i titanium, og nu er det så, at jeg lige vil høre, om det er nødvendigt at dysse cyklen (4-cylindret Hornet CB 600 F Hornet) om? Der er flere, der skriver, at det skal man. Andre siger, det ikke er nødvendigt.

Hvem ved rent faktisk noget om sagen? smiley Og i så fald den skal dysses om: hvad er grunden hertil? Det er som sagt kun en slip-on, jeg har købt og ikke et fuldt Akrapovic-system.

Og næste spørgsmål: Hvad koster det at få en cykel dysset om, kan man gøre det selv, og hvor i Aalborg omegn er der evt en MC-mekaniker, der gør et godt stykke arbejde? smiley

Hygge!

Kommentér på:
Akrapovic til Honda CB 600 F Hornet

Annonce