Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste karb. DR-Z
  • #1   11. aug 2011 Jeg vil tro, at om det er en Keihin eller Mikuni er et spørgsmål om religion. Allens Performance i England er en af de største eksperter jeg har hørt om. De - om nogen - burde kunne hjælpe!

http://www.allensperformance.co.uk/

http://www.allensperformance.co.uk/tm36-dr350.html

• #2   12. aug 2011 Det er ikke et spørgsmål om religion, Keihin fcr er det eneste der dur på den maskine, og i dit tilfælde med big bore ska du gå efter en 41mm

Den ka skaffes her, og ALT følger med! her(link fjernet)

• #3   12. aug 2011 Jeg er klart også fan af Keihin, men Mikuni fungerer nu også ganske godt på en DRZ.

En 41mm Keihin vil være fin men noget overkill, jeg føler mig overbevist om at en 39mm er lige i øjet hvis den står med en buldrepotte og 450ccm.
    Snakker vi yderligere hardcoretuning kan den måske få bedre slow med en 41mm men det blir jo ikke en hardcore ultraracer af et bigbore selvom det da er mærkbart.

• #4   12. aug 2011 Det bliver 450cc, skarp knast åben filter og så nok en Yoshi komplet system så mon ikke en 39 mm er for lille?

• #5   12. aug 2011 Jeg havde en 40mm mikuni på min XBR600, så en 39mm bør ikke blive for lille.

• #7   12. aug 2011 For lille?
    En KTM 525 EXC kører med 39mm og den er ikke ligefrem sløv.
    En 640 Rally fra 1999 blev født med 39mm så jeg er sikker på at den leverer rigeligt.

Men, hvis man kan komme nemt til en 41 er det vel bare at slå til.
    De koster bare oftese det dobbelte og jeg vil sætte en kasse kølige på at 39eren kan levere varen.

Havde det været noget tunet over 550ccm ville jeg også mene at 41 var sagen, men at en DRZ får 50ccm mere går den ikke til noget mere effektsprudlende end de std. endrojern der er født sådan.
    Men, foran grillen.. sikkert bedre effekt ;O)

• #8   14. aug 2011 Ok

Kommentér på:
Bedste karb. DR-Z

Annonce