705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Powercomander usb TL1000R Powercomander usb TL1000R

Hey Boys

Nogen der ved om det her er plug and play og er incl et map så det bare at mont og køre eller tag jeg helt fejl ??

http://www.jcmotors.com/p-628-dynojet-power-commander-iii-3-usb-for-suzuki-tlr-1000-98-03.aspx

På Forhånd tak

Hilsen Olsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercomander usb TL1000R
  • #2   6. apr 2011 okey forstod bare at det var indbygget det sidste nye map og at man kunne download andre fra der side.. includes a built-in microprocessor and a specific map designed to improve engine

• #3   6. apr 2011 hva har du givet for at få mappet din ind ??

• #4   6. apr 2011 Der ligger allerede et map på PC'eren, men det er altid bedst at få kørt/rullet din mc ind, så der bliver lavet et map specifikt til din.

Der er typisk ikke særlig mange ændringer i det map, som ligger på PC'eren, og derfor ændrer det heller ikke det store - det kræver en indkøring på felt.

De fleste herinde anbefaler FV Motor (Jylland) eller "Mr. dyno" (Sjælland).

• #5   6. apr 2011 Thomas:

En std. map ødelægger intet, men dy udnytter kun 50% af potentialet i en PC3 med en generelt map..

Den vil med garanti give mere effekt, sammen med et komplet system. Men gas opsamlingen og bundtræk vil først blive 112% når du får en custom map.

men det er stadig bedre end std.

• #6   6. apr 2011 Den skal ændres, når man ændrer på setuppet, men det er i mine øjne lidt noget snobberi og grillcred at kræve costum maps. Costum giver noget, selvfølgelig gør det det, men kan man nøjes med 95-98%, så er et downloaded map fint.

• #7   6. apr 2011 marc : er det noget du har en masse erfaring med ???

• #8   6. apr 2011 okey for det er jo ik så galt at giv små 1500 kr for sådan en også hente lidt bedre speeder respons osv , så kan man altid køre en seson med det og giv det sidste en anden gang,, ville bare være meget rart at høre fra noget der har købt dette med et stadart map og høre deres efaringer smiley og jeg ville godt kunne nøjes med 95 % til 1500 kr uden prob

• #10   9. apr 2011 hej

Jeg har haft en tl1000s og fik power commander på og rullet den ind på rulle feldt, det var guld værd, rystelser i styr blev minimret kraftig, men forsvandt ikke fuldstænding, men der gik væsentlig længere tid før mine fingre sov (det har jeg et stor problem med), køre glæder blev meget bedre, da gas respons var når du gav gas og ikke lige lidt efter, jeg havde åbnet den i luft filtret kassen og en kn filter i satte andre udstødninger på det var original som sad på den, gab den er død med dem på, men efter power commander, rullefelt osv fik jeg 120 hk på baghjulet, så det blev rigitg godt, nu er en tl1000r 10 hk stærkere en s original så du skal nok kunne ende på en 130hk vil jeg tro.
    han kørte den igennem på rulle feltet uden commander en gang for at se hvor den stod orginal, der var op til 20% forskel i benzin inspørtning til hver cylinder hvor det var mest galt, hvis du har en 0 linie var det 10+ og 10- på hver cylinder det skulle give ca 20% forskel så vidt jeg lige forstod på det, men spørg ham inden du går igang, jeg fik det lavet ovre hos ham de kander mr dyno, de laver ikke andet end sådan noget her, de ved hvad de snakker om, det er der helt sikke også andre der gør men kender ikke eller har ikke prøvet andre som makker rundt i det, hel og lykke med hvis du vil igang med det.

• #11   18. apr 2011 er ikke 100% sikker når det kommer til en TLR men på mange Suzuki kan du få lavet en Tekka tuning som er en omstilling af kværnens egen ecu istedet for a bruge penge på en power commander

• #12   19. apr 2011 googlede det lige og enTL1000R og S kan godt TEKA tunes, selve boksen til at gøre det koster ca 600 usd men den har du så ikke brug for at købe selv men bare at finde en tuner der allerede har den ( og kan bruge den self ) men det tror jeg nok de fleste tunere kan alligevel

Kommentér på:
Powercomander usb TL1000R

Annonce