705 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Powercomander usb TL1000R Powercomander usb TL1000R
Hey Boys
Nogen der ved om det her er plug and play og er incl et map så det bare at mont og køre eller tag jeg helt fejl ??
http://www.jcmotors.com/p-628-dynojet-power-commander-iii-3-usb-for-suzuki-tlr-1000-98-03.aspx
På Forhånd tak
Hilsen Olsen
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 56
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 56
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 343
Der er typisk ikke særlig mange ændringer i det map, som ligger på PC'eren, og derfor ændrer det heller ikke det store - det kræver en indkøring på felt.
De fleste herinde anbefaler FV Motor (Jylland) eller "Mr. dyno" (Sjælland).
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
En std. map ødelægger intet, men dy udnytter kun 50% af potentialet i en PC3 med en generelt map..
Den vil med garanti give mere effekt, sammen med et komplet system. Men gas opsamlingen og bundtræk vil først blive 112% når du får en custom map.
men det er stadig bedre end std.
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 56
apr 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Jeg har haft en tl1000s og fik power commander på og rullet den ind på rulle feldt, det var guld værd, rystelser i styr blev minimret kraftig, men forsvandt ikke fuldstænding, men der gik væsentlig længere tid før mine fingre sov (det har jeg et stor problem med), køre glæder blev meget bedre, da gas respons var når du gav gas og ikke lige lidt efter, jeg havde åbnet den i luft filtret kassen og en kn filter i satte andre udstødninger på det var original som sad på den, gab den er død med dem på, men efter power commander, rullefelt osv fik jeg 120 hk på baghjulet, så det blev rigitg godt, nu er en tl1000r 10 hk stærkere en s original så du skal nok kunne ende på en 130hk vil jeg tro.
han kørte den igennem på rulle feltet uden commander en gang for at se hvor den stod orginal, der var op til 20% forskel i benzin inspørtning til hver cylinder hvor det var mest galt, hvis du har en 0 linie var det 10+ og 10- på hver cylinder det skulle give ca 20% forskel så vidt jeg lige forstod på det, men spørg ham inden du går igang, jeg fik det lavet ovre hos ham de kander mr dyno, de laver ikke andet end sådan noget her, de ved hvad de snakker om, det er der helt sikke også andre der gør men kender ikke eller har ikke prøvet andre som makker rundt i det, hel og lykke med hvis du vil igang med det.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
Powercomander usb TL1000R