{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvormange HK giver udstødning og power
  • #1   9. nov 2010 Få den målt også kan du jo sammenligne med andre målinger... så har du svaret, og endnu bedre, så ved du om den er justeret ordentligt ind... smiley - jeg kan fortælle dig at jeg for nogle år siden havde en cbr600 f2, med komplet shark udst. system og kn-filter, den smed 92 hk... jeg har set mange der std. ligger 84 hk... så kan du selv prøv og regne ud hvad det måske kan give på din, der stock har lidt mere.
    Men husk, det er ikke altid på toppen det giver noget, - meget ofte giver det i mellemrådet mere end på toppen. Jeg vil selv anbefale fvmotor i borum til arbejdet.

• #2   9. nov 2010 Jeg håber da for dig den er justeret ordentlig ind når der er monteret fuld system og en PC. Har du ikke fået en udskrift fra rulningen?

• #3   9. nov 2010 Det kræver en rulning.. sgu synd at smide så mange penge efter nogle stumper, og ikke få det kørt ordentlig ind...!

• #4   9. nov 2010 Smed, - det prøvede jeg med min gamle busa, der var ofre 18000 kroner på komplet akraprovich udstødning, og ja den skulle være justeret ind... ifølge tidligere ejer, men var den ikke... der var meget at hente. - ja og den kom bare til at gå så meget bedre...

• #5   9. nov 2010 På en 600 racer. Regn med 2-3hk ekstra på toppen, og 5-7 i mellemområdet i forbedring fra standard til justeret med det monteret.

• #6   9. nov 2010 4-5% er ikke et skævt bud

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 291
    #7   10. nov 2010 Nu kører jeg med karburator.
    Men da jeg skiftede til et komplet udstødningssystem og fik den trillet ind,fik jeg en meget bedre gasrespons, en meget mere jævn moment kurve.
    På toppen vandt jeg 13% flere kræfter

• #8   10. nov 2010 Christian n: på hvilken MC?

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 291
    #9   10. nov 2010 Bandit 600

• #10   10. nov 2010 Bombe: Det er vel ligegyldig om den bliver rullet før! Den SKAL bare rulles ind efter monteringen, og så skal den justeres korrekt.

Du skal ikke gå så meget op i hvad det giver, men mere i hvordan den leverer trækket efter justeringen. Det er mellemområdet der skal spille, da det er her du kører motorcyklen i 80% af tiden.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #12   11. nov 2010 De skriver jo netop at det ikke ser ud af meget på papiret,
    men at den kører meget bedre, og den bruger sikkert også mindre benzin, fordi den fik for meget benzin ved lidt højere omdrejninger,
    så diverse tider er ligegyldige bare den kører mere jævnt og glat.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #14   12. nov 2010 Du skal da vist have briller, nr 2 kurven ligger højere, fordi blandingen var for fed, men som de skeiver kørte cyklen bedre, og fordi kurverne ikke er mere forskellige er jo bare et tegn på at der ikke er snydt med rullefeltet, det har man tit hørt om at på papiret var der en stor forbedring, men man kunne ikke mærke nogen forskel,
    her er det omvendt, lille teoretisk forbedring, men stor mærkbar forbedring, det må jo være vigtigere.

• #15   12. nov 2010 At dømme udfra de fleste af de racere der er herinde gir det sjældent under 10hk.
    Sjovt nok krydret med at hvis den er gejlet lidt med nr.pl.holder m.m. så gir det små 15% ekstra.

• #16   12. nov 2010 Hej kasper .

Jeg fik min gamle gsxr 600 k8 rullet ind med powercommander filter og akrapovic system (ingen kat) og det gav 2hk på hjulet og næsten 10 i mellem området.

• #18   12. nov 2010 Hej.
    Tak for hjælpen, er blevet lidt klogere på hvordan det virker mår man montere udstødningssystem og power commander! Som sagt er det første gang jeg har MC så jeg lære sku nok lidt hen af vejen ;o) Glæder mig for vildt til og komme ud og køre til sommer! Det bliver en laaaang vinter!

Kommentér på:
hvormange HK giver udstødning og power

Annonce