903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Scorpion Potte? Scorpion Potte?

er de noget værd?

og "yder" de bedre end den originale potte?

LINK: http://www.thansen.dk/product.asp?c=3976207888&n=-1329782672&pn=-1329782671

overvejer nemli at købe en da jeg ikke bryder mig om en originale's udsende.

PS. har du andre forslag til en anden billig "effekt" potte der passer på min CBR 125 R så smid li' et link

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scorpion Potte?
  • #1   27. jun 2010 tror ikke du skal regne med at få mærkbart mere effekt ud af den

• #2   27. jun 2010 Frederik (Danmark) S

pyt med selve efekten, skal bar ha noget andet end den originale.

spurgte bar til om der var nogen der kendte en anden potte som kunne bruges, gerne som gav lidt da jeg ønsker lidt mere træk i den lille maskine

• #4   27. jun 2010 Jeg tror, at den bedste måde at få mere træk , er, at geare den ned! Sæt dig ret op-og-ned og lad den trække helt ud i topgear! Kan den trække til rød felt kan det besværliggøre en gearing. Mangler den 1000/1500 omdr/m for at nå det røde felt, kan du prøve, at geare den 3-4 tænder bagpå!

• #5   27. jun 2010 Kasper K

den kan dårligt nok klare at komme i 6. gear bar der er den mindste smule modvind.

og den er helt std. dvs der er INTET anderledes på den siden den forlod fabrikken

std gearingen (som jeg har på) er 15/42 så vidt jeg har fået af vide.

og nogle af de kloge CBR 125'er ejere siger at 16 foran skulle hjælpe en del.

men vil gerne lige høre andres forlsag først

• #6   27. jun 2010 lad nu bare være med at købe noget billig skrammel.. når noget er meget billigere end andre steder plejer der at være en grund

• #7   27. jun 2010 Hvis den har svært ved at trække ud i højgear, skal du absolut ikke sætte et større foran. Det vil kun gøre den endnu mere sløv. 3-4 tænder mere bagpå, burde hjælpe på det!

Kommentér på:
Scorpion Potte?

Annonce