{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Slip on til GSF 400 {{forumTopicSubject}}

Hey MCG
Jeg har overvejet at få smidt en Slip-on potte på min GSF 400, men det er jo lidt svært at vurdere ud fra udseendet af den, hvordan den lyder.

Har kigget på den her fyr:
(link fjernet)
Den ser jo ikke helt dårligt ud..

Er der nogen der kan anbefale en potte med god lyd i til billige penge ?

MVH
Christian G

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slip on til GSF 400
  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 291
    #1   15. jun 2010 Ellers kan du prøve www.banditmaniashop.co.uk, de har både lyddæmpere, rør til slip-on's og komplette systemer.

Jeg har selv købt et system derinde til min gsf 600, og det lyder fantastisk.

Prisen er lav, men desværre er kvaliteten på forrørene heller ikke det mest fantastiske (ikke at de går i stykker, men de bliver meget hurtigt lidt grimme. Mellemrør og lyddæmper er holder derimod helt fint.

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 291
    #2   15. jun 2010 Jeg prøver lige igen
    http://www.banditmaniashop.co.uk/

• #3   15. jun 2010 Tror godt du kan regne med der lyd i en G&G... Dem jeg har hørt har sagt en del, og min egen er der rigtig meget lyd, nok mest fordi jeg har fjernet katalysatoren, men den lød nu også af noget med kat på...

/ Bülow...

• #4   16. jun 2010 Synes også den G&G har et fedt design, den ligner ikke noget billigt skrammel, men ærgeligt at man ikke kan høre dem på siden..
    Er også lidt i tvivl om hvor stor en forskel det vil gøre på en lille 400 ccm

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #5   19. jun 2010 Har du set min REMUS på dba?
    23250336

• #6   19. jun 2010 Synes det ligner en slip-on ? eller skal boltene skrues ind i siden på den der ?

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #7   19. jun 2010 Nej, som jeg skriver i dba, men det er bare hvad jeg har hørt, så betyder slip on at mellemrør er med, hvor bolt kun er selve potten. Men ja den glider på, og holdes af to fjedre.

Kommentér på:
Slip on til GSF 400

Annonce