{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Potte til 650 Bandit. {{forumTopicSubject}}

Hej Motorcykel folk.

Håber i kan hjælpe. Jeg søger en potte til den gamles kværn, da vi skal ha noget mere lyd i den.

Alt har interessse, men vil gerne holde det så billigt som muligt, så kunne være nogen af jer herinde ved hvor man kunne finde sådan en.

På Forhånd tak.

Mvh Rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Potte til 650 Bandit.
  • #1   4. maj 2010 Jeg har hørt en med en MIVV potte, og den lød sku godt. Men ved ikke lige hvor den kan fåes, men det kan vel googles.. smiley

• kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #2   4. maj 2010 Jeg købte en titanium udstødning fra england til min bandit for under 2000,- med forsendelse, og det kan gøres billigere med stål. Kig på fuelexaust.com .uk

• #3   4. maj 2010 Jeg har en Mivv GP potte på min... Lyder ganske udmærket... Og det blir "endnu bedre" hvis man fjerner DB-killeren... Jeg gav 3.500 så vidt jeg husker, men kan vist fås meget billigere på nettet

• #5   6. maj 2010 Hvornår er banditen fra...det har lidt at sige når man søger. Jeg har selv en gsf650 bandit fra 2005 og det kan være svært at skaffe, men prøv følgende:

motorcycle-exhaust.co.uk

Mivv.it (com) Find potten og søg derefter på forhandlere. Jeg har en MIVV suono rustfri stål, med carbon mundstykke. Den har en ond lyd og passer super til en sølvfarvet bandit og andre vil jeg tro. Se evt mine billeder...

• #6   6. maj 2010 det er en 08 model.. tusind tak allesammen.. håber jeg kan finde noget til ham.. rart med så meget respons.. tak.

Kommentér på:
Potte til 650 Bandit.

Annonce