4.243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

SV650 Udstødning! NY SV650 Udstødning! NY

Hej alle,

Efter et års tid med SV’eren synes jeg det er på tide at skifte til en anden udstødning end den standard, fredfyldte og støjsvage, der sidder på.

Jeg ønsker en god udstødning med en god solid, sprød, dyb, lækker og BRØLENDE lyd!

Er der nogen personer herinde der kan hjælpe mig til hvilken?
Prismæssigt, så ønsker jeg ikke at komme over de max 2500 kr. som er budgetteret.
Men kom gerne med eksempler. smiley

Jeg har selv kigget lidt på mivv udstødninger, og har fundet en side, hvor man kan få dem meget billige:

http://www.carpimoto.it/images/products/pdf/MIVV-2009-EN.pdf
(ved intet om Mivv, men de var jo billige!)

Men hjælp hjælp, søger en udstødning med god lyd og masser af brøl til min søde V2'er der er begyndt at få mindreværd.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV650 Udstødning! NY
  • #2   5. apr 2010 Sådan en mivv som jeg kører med giver den skønneste torden bulder smiley

• #3   5. apr 2010 www.brspecialtuning.co.uk ca 2800 kroner for MiVV Carbon GP inkl forsendelse og nye mellemrør, så du ikke skal save i de originale!

• #4   5. apr 2010 Matthias V - hvor har du købt din Mivv potte?
    Den lyder godt og ligner en fryd når den er ophængt! Fyldte der beslag mv. med for at kunne sætte den på?

• #5   5. apr 2010 Ser lige din SV'er er en årg. 2000. Så koster den ca 2400,- kr inkl forsendelse. Jeg ved ikke om der så er nye mellemrør med.
    (link fjernet)

• #6   5. apr 2010 Jeg takker og bukker Allan!
    Der står "include link pipes and mountings etc." så jeg går da ud for at der er nyt mellemrør med.
    Nu er din selvfølgelig en nyere model end min, men havde du store besvær med at sætte udstødningen på?

• #7   5. apr 2010 Det passede rimeligt godt sammen. Måtte dog til allersidst lige have godt fat i potten og vride den lidt ud til siden, så den kunne sidde rigtigt.
    Det var få cm det drejede sig om.
    -Og så til sidst lige spænde alle samlinger, når det hele sad ok.

Fik anbefalet at handle ved Brian (BR Special osv) på SVrider.dk og har kun gode erfaringer med ham.

DOG havde han ikke min model på lager lige op til jul og skulle så bestille den hjem fra Italien. Der trak han pengene med det samme og ikke som normalt, når varen afsendes, så havde da lige minus på kontoen henover jul og nytår, da jeg ikke ville flytte pengene over før efter nytår, DOHHHH.....!

• #8   5. apr 2010 Må også hoppe på MIVV GP Carbon. Den lyder fantastisk. Virkelig dyb. Og så ser den bare hamrende rå ud. Var virkelig overrasket over hvor meget lyd man kunne få ud af en "lille" SV650 med den potte.

Kommentér på:
SV650 Udstødning! NY

Annonce