{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Titaniumpotte til R1 01? {{forumTopicSubject}}

Erfaring, (bedre)viden, holdning eller slet & ret dit subjektive besyv efterlyses af vægelsindet bløddyr..;-)

SÅ MEGET VED JEG DOG:
1) Jeg ska' ha en potte, og den skal være af titanium
2) Jeg vil gerne beholde min EXUP
3) Jeg har ikke (nødvendigvis) brug for yderligere effekt, men vil omvendt heller ikke miste "brugbar" effekt.
4) Den skal se godt ud og lyde tæskefedt!

DET JEG ER I TVIVL OM:
a) Brand: Micron, Akropovic, andre...?
b) Placering: Normal, hi-level, shorty...?
c) Farve: Plain titanium, scorched, flaming blue...?

Jeg er som sagt lidt i tvivl om a-c) og ville påskønne alle input fra d'herrer MC-godtfolket. På forhånd tak...:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Titaniumpotte til R1 01?
  • #3   1. apr 2006 hmm sys det ser fedt ud med de der "blå" agtige titanium der er mega nice evt en micron? de lyder rimelig godt Akropovic er jo også kendt for kvali men sys de er mere sådan "RACER" potter hvis du ved hvad jeg mener de er bare topnice både lyd og kvali men også pris derefter men vælg det du SELV sys bedst om det er jo trods alt DIN cykel og dig der skal se på den hver dag hehe smiley og så skal potten bare sidde normalt ? det der "high mount" det er mest til bane racere (syntes jeg ihvertfald) men det er en smags smag men bestem selv det er jo din bike og dine penge smiley go vind KOM SOMMER KOM SOL! gå væk salt smiley hehe

• #4   1. apr 2006 yeps - jeg er da helt med på at jeg i sidste ende selv skal ta' beslutning. Jeg har bare langtfra set og hørt alt, så derfor er det SUPER fedt med et forum, hvor man kan få tips og input fra andre, der har kendskab eller erfaring med andre produkter end en selv. Eller bare en holdning, som jeg hermed takker for..;-)

• #5   1. apr 2006 se her
    (link fjernet)

kan købes her bikes and parts

mvh michael

• #6   1. apr 2006 Jeg har et ord til dig YOSHIMURA TRS

Hilsen Thomas

• #7   1. apr 2006 det er sku smag og behag hvad man skal eller vil have på ... jeg har micron og den lever fuldt ud op til mine krav ... jeg ville bare have lidt lyd men heller ikke for meget larm og der er den perfekt .. men held og lykke med at finde den der passer til dig og din cykel .. jan

• #8   1. apr 2006 AKRAPOVIC !!!!! De er de ondeste og giver samtidig rimeligt mange Hk i forhold til andre mærker. Læs evt. testen i bike nr. 8 2003. Der tester de alle de 8 mest kendte mærker. Hvis ikke Akrapovic er din smag, så vælge yushimura.
    Jeg har hørt forskellige værksteder sige, at akrapovic og kun få andre mærker, virkelig dur! Overvej evt. fuld system. Det giver noget ektra, men koster også en del mere. Kig på holtugmc.dk Han forhandler alle de kendte mærker. Pres forhandlerne, de kan godt give ca. 10 % rabat!
    Farve og placering er alt sammen en smags sag. Tænk på og forstil dig hvad der passer til din cykel. Blåfarvet titan passer måske ikke til en rød eksempelvis.
    www.theducklings.dk

Kommentér på:
Titaniumpotte til R1 01?

Annonce