1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Omdysning af CB350 twin Omdysning af CB350 twin

Da jeg skal ha anden udstødning og muligvis åbne luftfiltre på´min CB´er, (selvom det kan være noeget skidt) har jeg hørt at den også skal omdyses. Men er der en tommelfinger-regel for hvor meget jeg skal gå op, så jeg har et udgangspunkt? Ved ikke lige hvad nummer standard dyserne har.

I min søgen på dyser, fandt jeg noget som hed Main Jet. Og Primary Main Jet. Er det disse to der skal skiftes, i hver karburator, eller hvordan skal det forstås?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omdysning af CB350 twin
  • #1   2. feb 2010 Nu kender jeg ikke lige noget til CB350, men jeg ville mene at de to omtalte er de samme. Der sidder én hoveddyse (main jet) i hver karburator, og det er ganske rigtigt denne som skal skiftes. Jeg tør ikke sige hvor meget de skal op, og det afhænger meget af om du har åbent eller lukket luftfilter. Men der er ikke meget andet for end at prøve sig frem til du finder en der passer. Start hellere lidt oppefra og ned, så den ikke kører for tyndt.

    Vh Anders
    anderskjergaard.dk


  • #3   2. feb 2010 Okay. Må starte lidt højt. Og arbejde ned. Og ja, så kunne man jo prøve sådan en "dynomand" hvis det går helt galt. :oD

Kommentér på:
Omdysning af CB350 twin

Annonce