{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nikko g-pack
  • #1   28. feb 2004 *

  • #2   28. feb 2004 Hej dan du kan prøve at gå ind på
    www.kjmotorcykler.dk der kan du læse lidt om det mvh Martin


  • Jan  T
    Jan T Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #3   28. feb 2004 Hmm...

    Ikke så meget jeg har en "body old pall" der havde en dejlig sv650'er sidste sommer.. den havde han givet en tur med noget KN & jet kit og så at arrow full preformance system.... den gik mega godt derefter, og hold da helt kæft en lyd den fik!!
    Med øre for en række motor, kunne jeg sku ikke kende forskel på lyden af den og så en duc... det var helt vildt.

    Du må ikke hænge mig op på det... men jeg mener at han sagde at han hentede omkring 15hk på gummiet ved det... men fisken bliver jo altid større hver gang man fortæller historien hvis du forstår;)*G*

    //Jan-400bikes.dk


  • #4   28. feb 2004 du kan se forskellen her: (link fjernet)

  • #5   28. feb 2004 ulempen imo er at den ikk frigiver alle hypperne ved alle omdr. i alle gear. Den slipper ikk det hele løs i 1 og 2. gear.
    jeg prøver lige at finde et link til en der gør.
    gear indikatoren sender et signal ( læs manuallen ) til ecu'en om hvilket gear man bruger. Det gøres med en modstand på xxx ohm hvis man laver det om ( delen kan købes hos en elektronik butik, ca. 100kr. hvis man selv loder ). suzuki har begrænser på 1, 2 og 3 gear så der ikk er fuld effekt til rådighed. Og i 6 gear er den omdr. begrænset! så de ikk løber så hurtigt.
    men ved at lode de rigtige modstande sammen, tror kværnen at den altid kører i 5. gear som er HELT fri for begrænsninger. men omdr. falder lidt langsommere og hvis man har en gixxer 1000 slår den kolbytter i 1 gear!!!
    der er også nogle der sætter en lille kontakt på, så de kan slå over på std. igen og få et roligt 1 gear hvis andre skal prøve den.


  • #6   29. feb 2004 (link fjernet)

    man kan også lave den selv ( prøv at spørge på gixxer.com )


  • #7   29. feb 2004 har lige nær læst lidt om dem begge, den store forskel er vist kun at "tre" virker mest i 1-3 gear og g-packen virker i 3-6gear.

  • #8   29. feb 2004 findes der noget til en cbr 400 rr .
    Skal have noget til at tage fartbegrænseren (180 km/t)og evt.lige som dem til suzuki der giver lidt bundtræk.
    Hvad siger du bo S.........................


  • #9   29. feb 2004 jeg læste engang på ( google.dk grupper - dk.fritid.motorcykel ) noget om det. det er endten blot en ledning fra speedoet der skal klippes. ellers var det vist noget med en kontakt inden i speedoet som skulle sættes ud af drift. kan ikk helt huske hvad der hørte til cbr'eren. evt. prøv at spørge dem igen derinde, hvis du ikk kan finde nogle tidl. indlæg om emnet.

  • Kim  S
    Kim S Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   7. mar 2004 Hej dan. jeg køre selv sv650 og har også kigget efter en løsning på dette lille problem og har fundet det. http://www.svrider.com/ så skal du gå ind i den menu i toppen der hedder " tips n tricks ". når du har gjort det skal du scrolle ned til en overtekst der hedder " Gauges/Electrical " under denne er der en der hedder " MORE POWER " er der har du din løsning. jeg har ikke selv gjort det endnu, jeg skal først ud og køre lidt så jeg kan mærke om det gør nogen forskel. jeg håber det virker men det skulle vist ikke gi særlig meget ? nogen siger at g-pack er spild af penge (den er jo heller ikke helt billig.) held og lykke

  • #11   2. apr 2004 med hensyn til det med at klippe ledninger , er det ikke en skide god ide.... jeg har prøvet, og haft den på feltet der efter. Den laver noget mærkeligt med noget med en masse uforbrændt benzin ved høje omdr. Så det vil jeg ikke råde nogen til. Min er godt nok en 99 og den der er skrevet om på svrider.com er en 01, men det skulle være de samme ledninger.

  • Kim  S
    Kim S Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #12   3. apr 2004 nå så var det heldigt at jeg ikke fik gjort det, mange tak for det. det kan nu også være det samme jeg er ved at rep. min sv´er. ( første tur i år måtte den lige en tur i asfalten " øv " )

  • #13   14. feb 2005 til kjhgj jeg ved godt det lyder mærklidt men vis du sætter cykelcomputer på og fjerner splometerkabel står du fartbegransern fra også gå den ca 210km/h har prøvet det virker


Kommentér på:
nikko g-pack

Annonce