{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tjek moment kurven på min Turbo bobber
  • #1   23. dec 2009 Så du triller bare rundt i 4. eller hvad!?1 xD

  • #2   23. dec 2009 triller kan man vidst ikke kalde det...

  • #3   23. dec 2009 Fint map og pæn kurve.

  • #4   23. dec 2009 Ser sku Nice ud........

    : )


  • #5   23. dec 2009 fed bike
    den triller ikke før den møder det første sving...........


  • #7   23. dec 2009 MichalL : Nej - men den æder din bike til morgenmad på en kvart mil.

  • #8   23. dec 2009 Sweeet;)

  • #9   23. dec 2009 Fenris ( NEJ tak til Tupperware cykler) *

    tror du den vil tage michael L´s cykel? nu skal jeg ikke kunne sige det 100%, men hvis man kigger lidt data på dem, lilgger de meget ens, hk og moment mæssigt, hvor hans cb1000 yder det højerer oppe i rpm, men har ca 80 NM ved 5000 rpm. og som max ca 98 NM

    der er godt nok mange ting som vil være imod jørn J´s fede turbo bobber.
    lav gear-ratio
    smalt omdrejningsregister.
    turbo tøven
    og formentelig meget svær og udnytte fuldt ud.

    så at sige at den vil æde den på 1/4 tror jeg sgu ikke helt på. men ret mig endelig hvis jeg tager fejl


  • #10   23. dec 2009

    who givs af fuck . . den turbo cykel er fed... slut....

    : )

    mvh


  • #11   23. dec 2009 Hvad står der i maks nm? 164?


    Kan dårligt nok se det?


  • #12   23. dec 2009 Fordi kan da ikke se hvordan den nm kurve kan blive 164? når det kun lige komme over 100.?

    er det bare mig som er en klovn:-)


  • #13   23. dec 2009 hehe, jeg har da vidst kigget forkert med den moment kurve for den bobber, har kigget som de 126 var momentet, men er sgu fed cykel og jo lige meget hvad der er hurtigst, er fedt bygget og må være vildt at kører med det suicide shift

  • #14   23. dec 2009 Ja jeg tro den vil æde den cykel....... og med en 6 trins gearkasse kan du gå højere op før du skal skifte gear.

    Og som Jeppe siger - who gives a fuck. Den er fed. og ikke noget man ser hver dag..........


  • #15   23. dec 2009 Fame en pæn moment-kurve.... Lidt pludselig de første 2000omdr. Men virkelig fin... Noget helt andet. Turde squ ikke køre 1/4 mil med det gearskifte..... smiley men rigtig fed stil.... Er du gal....

  • #16   23. dec 2009 Cyklen er fed hehe og projectkt er for fedt men en 1440 ccm V2 med en turbo og kun knap 130hk og knap 170nm er jo ikke imponerende:) Men fuck det er fedt lavet hehe. Der burde kunne hives meget mere ud af den men så koster det sikkert også 50000kr:)

  • #17   23. dec 2009 den kurve holder max!, det ligner (næsten) noget fra en Honda VTEC motor smiley bare uden så mange omdrejninger..

    og Fenris, du drømmer når du tror at den tager en honda cb100ra på en QM.. bare vindmodstanden er nok til at den taber, man burde nemt komme over 200km/t på en QM, jeg ville satse 500kr på harely'en slet ikk kan følge med der..

    ps, eller en fin kværn du har dig jørn!


  • #19   24. dec 2009 så mangler der bare afgiften så er du klar

  • #20   24. dec 2009 He he... Nu bliver i sgu nød til at køre QM mod hinanden til foråret! smiley



  • #21   24. dec 2009 ja, det må vi da prøve
    fenris : hvem snakkede om 1/4 mile ??? jeg snakkede om at svinge .....
    tror nu også godt jeg kan følge den på en 1/4 mile, alene vægten er en kæmpe fordel til min mc .........


  • #22   24. dec 2009 Har du overvejet at bruge den til traktor træk smiley


  • #23   24. dec 2009 Uanset........ Det er en fed cykel, alene fordi den er special og der er gjort meget for at den skiller sig ud fra mængden.....

  • #24   24. dec 2009 Nu er det vel i det hele taget noget akademisk at tale om nogen for for race med en ged med sucidalgearskift.

    Men det er sgu også lige meget. Den momentkurve handler jo slet ikke om race - men om at have noget bøf i en dybt original cykel, og det er da fedt:-)


  • #25   24. dec 2009 Til dem der ikke lige kan se det og kender til HD. Det er ikke et rigtig håndgear den har.... Han kan stadigvæk skifte gear på den normale måde.
    Og grunden til den ikke har flere HK er med garanti fordi hans topper ikke er ændret - der er lavet til en vis fart og vis type kørsel og ikke top effekt. Gjorde han det fik han mere fordi jeg har set flere HD der har samme type HK med bare toppe, stempler og knaster og hævet omd.
    Og nej det ville ikke koste 50 kilo at hive flere HK & NM ud af den - bare ændre dens toppe, tæning, og omd. og knaster og stempler.

    Ved at ændre toppende på en mc som min kan jeg opnå 20 / 25% mere power end det jeg har nu. Og dett er ikke pis - men noget man tit ser på Twin-cam`s. I modsætning til EVO har den mindre flow og mindre udstødningsventil og er lavet til at fungere godt ved lave omd og sejtræk. Det er derfor man nemt kan hente mange HK fra en EVO ved at ændre dens filterkasse, potte, og sætte en anden knast i.
    fordi dens toppe har mere flow.....

    Så hvis han ændrede den toppe og knaster kunne han hente mere - en del mere......




  • #26   24. dec 2009 og så bliver den rigtig hurtig ???

  • #27   24. dec 2009 Michael : Ja - du har aldrig kørt på en "tunet" V-Twin har du. ?
    De kan faltisk godt blive rigtig hurtige især i roll on....... Men der skal mange HK til for at opveje de 50 kg mere..... Det er derfor mange tuner sporsters - de kan blive rigtig hurtige og vejer en del mindre og kan tåle 2000 omd. mere standart end big twins.
    De er også billige at tune i forhold til en japaner racer cykel. og der fåes flere dele til dem. Man kan enda få en sporster op i 120 inch (2 liter) og man kan få 6 trins gear kasser til dem - og man kan også få 7 gear til min type mc og den nævente bobber med turbo - dette hjælper også på ens acc evne.......


  • #28   24. dec 2009 ja den kan blive rigtig hurtig, men det er vel ikke det man køber sådan en cykel for, det er vel stilen og lyden ?

    har virkelig respekt for det projekt, når man skiller sig ud i mængden som den gør, og så er der bare noget ekstra fedt ved en turbocykel.

    men du skriver om alt muligt man kan, det kan man jo også på en normal racer cykel, ja det koster flere gange generelt, men nu er det ikke det vi snakker om. for han skal godt nok smide mange penge /timer i den for at yde 400 HK og være "holdbar".


  • #29   24. dec 2009 nej det har jeg ikke, og kommer nok heller ikke til at prøve en v-twin
    de siger mig ikke noget, men det ændrer jo ikke på at det er en rigtig fed kværn !!!
    Hov ,har faktisk en kammerat som har en 09 model v-rod , som jeg er blevet lovet en tur på , men den er selvfølgelig ikke tunet.....


  • #30   24. dec 2009 Nej - men det er nok en mc som du bedre kan lide. Den kan tåle nogle omd. og bremser rigtig godt osv. og så har de 125 HK... det er ok til en power cruiser. Og de er ikke så tunge som de andre v-twins. Havde lånt en en hel dag - hel ny.....Det var sku fedt. :O)

Kommentér på:
tjek moment kurven på min Turbo bobber

Annonce