1.319 visninger
|
Oprettet:
Power Commander {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har fået monteret en PC uden at blive testet og sat op i rullefelt, og så ikke synes det har givet noget? Ud over et hul i tegnebogen!
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Så købte jeg en bærbar wideband sonde og gik igang med selv at justere den ind - og det gør allerede en verden til forskel, selvom jeg kun er ca 25% færdig med mit hjemmelavede map.
Når jeg engang er færdig, bruger jeg den rulning jeg har til gode for at få testet om min metode er god nok.
Fuck effekten - det er korrekt blanding og en god kurve jeg går efter...
Når man køber en powercommander, ligger der enten et 0 map i den som ikke ændrer noget eller også kan man hente "standard" maps fra nettet, som i de fleste tilfælde vil give en marginal forbedring - men det helt rigtige er jo altid at få den kørt ind hos en ekspert - jeg gider bare ikke betale for det når jeg er det mindste i tvivl om jeg får nok for mine penge.
Og det er jeg...
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Har købt en PClll på nettet til 195£ med det hele og den har været brugt til 2 week-enders race, GSXR1000 K8, så nu venter jeg bare på nogen kontonumre.
Den er mappet med det samme grej som jeg har købt til min!
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 637
Når de bliver leveret med et 0-map gør de jo præcist 0(!) og nada...
Man kan forsøge sig frem ved at stille noget selv, men en widebandsonde må være mindste krav for at se hvor man skal hen i verden...
For lav blanding er noget rigtigt skidt så lad være med at eksperimentere for meget hvis ikke i kan se hvor i er henne af... Se en powercommander som en pakkeløsning hvor man investerer i boksen og derefter i en tur på rullefeltet. Det er nu engang den klart bedste løsning! De maps der ligger på nettet kommer aldrig til at passe optimalt alligevel, men vil altid være en tilnærmelse hvor næsten alle maskiner kan køre med den opsætning "uden at ødelægge noget". Så facit: hvis du bruger penge på en PC så brug også pengene på rulningen....!
Power Commander