457 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

søger rullefeltsmåling CBR 400 søger rullefeltsmåling CBR 400

Søger et rullefeltsmåling på en Honda CBR 400 RR

har lige købt mig sådan en og der medfulgte rullefeltsmåling med, men ad x-aksen var hastigheden påført ?!

søger en måling af en std kværn med omdrejningstallet, så jeg kan "studere" arbejdsområdet ..

tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger rullefeltsmåling CBR 400
  • #1   24. aug 2009 tror du ikke det ville være nemmere selv af få den rullet..

• #2   24. aug 2009 nemmere end et lige spørge på mc galleri? nej smiley

hehe.. jamen jeg har en måling, og kværnen er standard, så jeg ved godt hvor mange heste den laver..

vil bare gerne vide ved hvor mange omdrejninger +/- et par hk fra en anden måling gør intet, det er arbejdsområdet der interesserer mig

• #3   24. aug 2009 Arbejdsområdet er det sted hvor dine arme bliver en smule længere end de plejer at være når du giver den gas smiley

• #4   24. aug 2009 ok har misforstået det..

• #6   24. aug 2009 Arbejdsområdet på en 400cc racer er vel +10000 rpm. smiley

• #7   25. aug 2009 Smut en tur forbi www.400greybike.cc og søg på "dyno" i cbr400 forummet, der ligger nogle derinde smiley

Og check lige din mail, sender lige en ting mere smiley

• #8   25. aug 2009 Troels.. tror vi snakker forbi hinanden..

jeg er interesseret i at vide hvor den laver max effekt... ved hvor mange omdrejninger.. hvis det fx sker ved 10.000rpm så vil man accelerere langsommere af at vente med at skifte gear v. 14k..

Martin.. Tak for det, fede filer du har sendt smiley

• #10   25. aug 2009 Problemet ligger i det ikke altid kan svarer sig at skifte gear lige når den peaker da kurven er rimeig stejl på en 400 så kan det bedre betale sig at kører gearet lidt længere ud også lande i effektområdet igen, men ærligtalt så bør man altså kunne føle hvor det er er henne ligger højest sandsyndeligt ved 14000 omdreninger den peaker på din.

• #11   26. aug 2009 Rune..

"Problemet ligger i det ikke altid kan svarer sig at skifte gear lige når den peaker da kurven er rimeig stejl på en 400 så kan det bedre betale sig at kører gearet lidt længere ud også lande i effektområdet igen"

Det er jeg helt med på.. og netod derfor jeg vil studere kurven, i min Honda Civic VTEC skifter jeg gear 600-800rpm efter max effekt så den lander igen i effektområdet.. det er det samlede areal under kurven der tæller.. og ja man kan godt mærke det +/- men ville blot være sikker..

men så er vi ude i 100dele af sekunder..

Kommentér på:
søger rullefeltsmåling CBR 400

Annonce