457 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
søger rullefeltsmåling CBR 400 søger rullefeltsmåling CBR 400
Søger et rullefeltsmåling på en Honda CBR 400 RR
har lige købt mig sådan en og der medfulgte rullefeltsmåling med, men ad x-aksen var hastigheden påført ?!
søger en måling af en std kværn med omdrejningstallet, så jeg kan "studere" arbejdsområdet ..
tak
0 synes godt om
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
hehe.. jamen jeg har en måling, og kværnen er standard, så jeg ved godt hvor mange heste den laver..
vil bare gerne vide ved hvor mange omdrejninger +/- et par hk fra en anden måling gør intet, det er arbejdsområdet der interesserer mig
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.076
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 4 Emner: 129 Svar: 581
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
Og check lige din mail, sender lige en ting mere
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
jeg er interesseret i at vide hvor den laver max effekt... ved hvor mange omdrejninger.. hvis det fx sker ved 10.000rpm så vil man accelerere langsommere af at vente med at skifte gear v. 14k..
Martin.. Tak for det, fede filer du har sendt
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.232
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
"Problemet ligger i det ikke altid kan svarer sig at skifte gear lige når den peaker da kurven er rimeig stejl på en 400 så kan det bedre betale sig at kører gearet lidt længere ud også lande i effektområdet igen"
Det er jeg helt med på.. og netod derfor jeg vil studere kurven, i min Honda Civic VTEC skifter jeg gear 600-800rpm efter max effekt så den lander igen i effektområdet.. det er det samlede areal under kurven der tæller.. og ja man kan godt mærke det +/- men ville blot være sikker..
men så er vi ude i 100dele af sekunder..
søger rullefeltsmåling CBR 400