{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Petar D
Petar D
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 40

Optimering af Yamaha YZF 750 {{forumTopicSubject}}

Hej, er da nogen som kan hjælpe. Hej lige fået en Yamaha Yzf 750 med som har 98 hk, jeg ved at
Yzf-r 750 har ca 125 hk... så, hvor meget skal da laves om på min får at hente de ca 25 hk... Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optimering af Yamaha YZF 750
  • #1   18. maj 2009 hvis den er fra tyskland ..så er der stor chance for at der sidder blændplader i indsugningen på den .har du haft den på et rulle felt og undersøgt om den kun smider 98hk på motoren og ca 80 på rullen ?? chek papirene på den ...hvis den er tysk står det i dem ...

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#2   18. maj 2009 Den er fra Tyskland og på papirene stå der 72 KW, det svarer til de 98 hk... Jeg har ikke haft den på et rulle felt...

• #3   18. maj 2009 så start med at cheke papirene om der står noget om hvordan den er droslet og smid den på et felt ...ofte er droslingen afmonteret igen selvom den står i papirene

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#4   18. maj 2009 Ok....jeg siger mange tak

• #5   20. maj 2009 Min første FZR1000 var også fra tyskland, og der stod også på papirene 72kw.. Men den var ikke droslet og smed 121hk på hjulet...
    Så der er ikke andet for end lige at ofre de par hundrede kroner og på rullefelt med den.. Eller så luk selv lige indsugningen op og kig ned...

Kommentér på:
Optimering af Yamaha YZF 750

Annonce