1.024 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Gearing? Gearing?

Hej drenger og piger smiley

Jeg har lige fået skiftet min knap så velholdte kæde samt tandhjul på min nye indkøbte Honda CBR 400 RR Fireblade '91.

Da jeg så sludre lidt med mekanikeren imens han orden det han nu skal ordne, så spørger han så om jeg vil have en 14 tands gearing foran i stedet for dne originale 15 tands.
Her tænker jeg bare: ''hmm, den kørte sku fint med 15 tænder'' og siger selvfølgelig at 15 så ville være fint. Men efterfølgende har jeg så tænkt lidt over det og spørger så mig selv - Skulle man alligevel få sat en 14 tands på foran? og hvad ville det egentlig gøre?

Derfor vil jeg gerne spørge jer gutter om i kan fortælle mig nogenlunde hvor meget jeg får ud af det?
Nu køre den omkring 230 km/t på toppen og mener at 0-100 er omkring 4,5 sekunder (kvalificeret gæt).

Altså jeg ville sku egentlig godt have den til at tag lidt bedre fat og måske lidt før end de 9000 opm hvor jeg synes at den trækker bedst nu smiley

Men hvordan er det? giver det virkelig noget af betydning som er de 600 kroner i timen hver som de nok skal have for at montere det skidt? og hvad gør det ved min topfart?

På forhånd tak smiley Og selv om du ikke kan hjælpe, så takker jeg dig for at have læst mit indlæg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearing?
Kommentér på:
Gearing?

Annonce