Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Titanium el. carbon..
  • #1   27. mar 2009 Jeg synes nu at carbon buldre mere end titanium. Titanium har mere skrige-effekt smiley

• #2   27. mar 2009 hahahaha, ja det sagde hun vel smiley jamen så vil jeg nok hellere ha carbon idet min cykel er sort..

men jo længere og tykkere jo bedre?

• #3   27. mar 2009 enig med fizz... det er ikke hvad det er lavet af men længde diameter og indvendigt opbygning af perforeret rør der der betyder hvordan lyden er.

• #4   27. mar 2009 Synes at titanium giver en metallisk klang..

• #5   27. mar 2009 min erfaring er at titanium lyder bedst til v2!! men ja.. som de andre siger er det nok nærmere pottens opbygning der spiler den største faktor

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #6   27. mar 2009 hvis man kan høre forskel på hvad yderkappen er lavet af, så er det fordi al ulden er brændt af, det eneste yder kappen gør er at holde på ulden som gerne skulle ligge helt tæt om inder røret, alle potter lyder forskelligt uanset hvad yder kappen er lavet af, bare min mening

• #7   27. mar 2009 Køb titanium!! Have en kammerat der rykkede 2 nye Leo Vinci carbon potter fra hinanden på en SV650 før han til sidst endte med titanium! (fik dem dog erstattet)

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #8   28. mar 2009 ja 1 og 2 cylindrede trykker og varmer noget mere end 4 cylindrede, de brænder ulden af eller blæser det ud, herefter går varmen ud i svøbet og ødelægger dette hvis det er carbon, andre typer svøb kan bedre tåle varmen, de larmer bare mere og mere efterhånden som ulden forsvinder

Kommentér på:
Titanium el. carbon..

Annonce