{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  db killer IXIL udstødning
  • #1   25. feb 2009 Jeg har et sæt liggende, har præcis de samme potter... skal de bruges fordi den skal synes?

Jeg kommer selv aldrig til at bruge dem, ELSKER larmen, selvom det runger i hovedet efter mere end en halv times kørsel... smiley

• #2   25. feb 2009 Nej den er skam nysynes. Synes bare de larmer rimeligt meget, men nu har jeg heller ikke prøvet at køre med denne udstødning endnu. Har din også tendens til at "klinge" i lyden? Synes at min får et metallisk/klingen i lyden.

• #3   25. feb 2009 Metallisk synes jeg nu ikke... mere bare høj og skrigende! Men ja, den larmer sgu ret meget. Ville nok selv smide mine i, hvis jeg skulle køre meget over en times tid.

Derfor vil jeg heller ikke af med dem - skrev fordi du jo godt kunne have lånt dem, hvis det bare var til syn...

Fik du dem ikke med da du købte potterne? Forhandleren pillede mine ud helt uden jeg spurgte, men fik dem da med hjem alligevel.

• #4   26. feb 2009 nej desværre. Købte den brugt. Men tror måske godt man kan finde nogen, hvis man tager hen til en forhandler som sælger denne. Og hører om de har nogle db killer til at ligge. Ja kunne godt forestille mig hvordan lyden ville være i længere til. Og får nemlig et godt stykke vej på arbejde nu, så de måtte godt blive dæmpet en lille smule bare. Nej jeg forstår heller ikke lyden på mine potter, tænkte bare om det kunne være noget inde i udstødningen som sidder lidt løs. Og som så giver så til at klinge, når man gasser op.

• #5   10. dec 2009 Kører selv med IXIL og syntes også det er for meget brøl helt uden DB killer, og helt uden syntes jeg også at den skyder lidt i udstødningen.
    Syntes selv jeg har fundet det bedste resultat med den mellemste DB killer både af hensyn til brøl og jævn motorgang.

• #6   10. dec 2009 Af hensyn til den "klingende" lyd du snakker om, så kan det være at der sidder en afstands skive bagerst i potten, og den kan sidde løs hvis du kører helt uden DB killer...

Kommentér på:
db killer IXIL udstødning

Annonce