{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.730 visninger | Oprettet:

Udstødning cbr 600 f4 {{forumTopicSubject}}

Jeg købte mig en cbr 600 (årg 99, pc35) sidste år som første cykel.

Den skal have en anden potte, står pt. total org.

Nogen der kan anbefale en bestemt, går såvel efter en bedre lyd, men da også gerne lidt på hjulet, og ja.. den vil blive trimmet hos Rydbjerg efterfølgende smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning cbr 600 f4
  • #1   15. jan 2009 jeg havde i tidernes morgen en cbr600 f2, ved godt det ikke er helt det samme, - men man kan få nogle udstødningssystemer fra shark, med nogle ret så store forrør... som giver mere topeffekt... og ja også en del i mellemområdet.... Men ja, jo mere larm du vil have jo mindre støjdæmpning skal du have.... Ellers er der jo de mere gængse, akrapovich, micron, bose (tror jeg det hedder)... ja og mange andre... synes du skal vælge noget du kan lide, udseendet på... også bare købe den, eller høre hva de mener der hvor de skal lave den...

mvh og god fornøjelse Offslow

• #2   15. jan 2009 Hej Michael.

Jeg kører med en Laser Hotcam Titanium Oval potte på min F4, og den giver en sprød lyd, er den del lettere en den originale, samt giver lidt på effektkurven. DB killer kan monteres efter behov, men man kører jo helst uden smiley

Den kan lige nu købes ved bla. KJ for små 4000 kr som slip on.
    (link fjernet)

-Ronny-

• #3   16. jan 2009 bare køb leo vinci eller viper, de er til at købe for penge og er super;-)

bare husk du skal køre 2000 3000 km før de er brændt til=)

• #4   16. jan 2009 (link fjernet)

• #6   19. jan 2009 emnet lukket smiley har købt leovinchi oval titanium.... nu venter vi bare på potten så ryger maskinen til justering smiley

• #7   19. jan 2009 super, held og lykke med det mester=)

Kommentér på:
Udstødning cbr 600 f4

Annonce