{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helnæs - Tak for turen!
  • #1   11. okt 2008 Tak og i lige måde.
    Godt at se alle jer fra " vest".
    Os der skulle østpå havde bedre vejr på vejen hjem. Kun en anelse støvregn.
    Bl.a et fint arrangement på Teglværket, og en perfekt tur til Helnæs.
    Dejligt at se så mange " blandede maskiner".
    Håber at alle kom godt hjem.

• #2   11. okt 2008 Det var da vist også rigtigt godt at i kke kom til at køre i disideret regnvejr på vej hjem, med det bagdæk du kører rundt med. Skam dig smiley

• #3   11. okt 2008 Jeg takker for på det store og fine fremmøde.... Det var godt og se så mange dukker op, selv om det var overskyet og noget blæsende...

Det var godt og se, at så mange holdte ud, og tog med helt til Helnæs...

Hvis nogen skulle have lyst til og køre ruterne selv på et tidspunkt så er linket til ruten fra :

Lilleskov -> Helnæs her: http://maps.google.dk/maps/ms?ie=UTF8&hl=da&msa=0&msid=102565776323628624568.000458f30a292517aeb12&z=11

Strib -> Lilleskov her: http://maps.google.dk/maps/ms?ie=UTF8&hl=da&msa=0&msid=102565776323628624568.000458d4fd3221d8507a2&ll=55.408358,9.967346&spn=0.343435,0.834961&z=11

Jeg fik på hjemvejen fra Middelfart og til Haderslev en del vand I hovedet... men så var det ned bag kåbeglasset og fremad ;o)

• #5   12. okt 2008 Også tak fra Mig for en god og hyggelig tur.

At vi kørte hjem fra Teglværket var IKKE fordi vi var sure. Men pga. et privat arrangement kl. 18.00 i Ølstykke.
    Men Helnæs delen er jo altid smuk.

Hvad er forklaringen på at vi bliver færre og færre til denne fortræffelige tur???

• #6   12. okt 2008 Michael...: Vi var nogle stykker som undrede sig lidt over så mange smuttede.... Men tænkte at nogle måske var kørt med, fordi de troede at det kig mod Helnæs...

Men godt så mange blev og kørte med, for jeg fik da gode tilbagemeldinger på ruten, så det kan ikke have været derfor *G*

• #7   12. okt 2008 Lige for måske at gøre det bedre til næste år:
    På teglværket hvor vi fik kaffe mm indendøre og alle var samlet, manglede lidt info. Måske skulle turarrangør el.lig lige informere om hvad der skal ske. Afgang kl xx og det xx der kører forest. Hvis der er nogle der smutter tidligere, kør venligst 15 min tidligere, så der ikke er tvivl om hvem man skal køre efter. Hvis der er nogle der " hænger" venter sidste mand i gruppen på hjørnet, hvis der drejes. ( forslag )
    Det var bare lidt fra en køvenhavner, der var langt hjemmefra. ( - og der var langt, se bare på mit bagdæk - som nu skal skiftes, håbede det holdt denne sæson, men 11000 km er da OK. )

• #8   12. okt 2008 Torben: Enig
    Men er I ikke enige med mig i at for 2 år siden var vi rigtig mange...
    Sidste år var vi mange.
    I år var vi en del mindre end de to foregående år.

Er det broudgifterne - Fordi det er lørdag - Er der bare så meget større aktivitet på MCG, så folk vælger noget andet

• #10   12. okt 2008 Nu var jeg med for første gang igår, og nok også sidste gang.. Turen der var lavet, var en rigtig god og flot tur, men tempoet var for langsomt til den type maskine, som jeg køre på.. Så da vi nåede til teglværket var mine håndled godt brugt.. og jeg valgte så at køre hjem derfra, og ikke tage med til Helnæs.. Jeg har ikke noget at udsætte på selve arrangementet, det var godt. Det passer bare ikke til min maskine..

Mvh

Kommentér på:
Helnæs - Tak for turen!

Annonce