Kort varsel: Impulstur, Hamburg mandag Kort varsel: Impulstur, Hamburg mandag
Hej,
Jeg skriver lige en forespørgsel om en tur med kort varsel. Jeg har fri her efter weekenden, mandag tirsdag og onsdag. Er der en eller to som har mulighed for at køre med på en mc tur til Hamburg - med overnatning på billigt hotel eller vandrerhjem eller lign.
Afgang mandag d. 21. kl. 1400 fra København
Retur sent tirsdag d. 22. fra Hamburg
Mening med turen? Blot en tur og Hamburg udvalgt tilfældigt. Gå lidt rundt i byen, få lidt mad et sted osv.
I samme moment vil jeg da gerne høre jeres forslag til must see seværdigheder der kan nås på turen og evt. forslag til overnatningssted.
skriv evt på kamran@sarwar.to
mvh
Kamran Sarwar
Suzuki 650S Bandit
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 935
vil du/i opleve gang i den skal i tage en tur på reeberbahn og såvidt jeg lige husker er der kæmpetivoli der , tivoliet hedder dom.j
http://www.hamburger-dom.de/
jeg kan osse anbefale the hamborg dungeon som er et slags museum hvor man får fortalt hamborgs historie , dvs alle de dårlige tider hamborg har haft gennem tiden, det fede ved det er bare at det bliver fortalt af skuespillere og man selv deltager i løjerne
(link fjernet)
madsteder er masser af i hamborg og de ligger som perler på en snor.
jeg kan ikke nævne nogle overnatninger der, da vi plejer at bo på campingplads når vi er i hamborg, men jeg ved at der er masser af billige overnatningsmuligheder der, men pas på der er mange snuskede steder osse
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 117
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 935
han har altid boet på dette hotel, det er billig og pænt, men ikke luksus og så er der privat parkering i gården,
hotel rex
Kieler Str. 385
22525 Hamburg
040 544813
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.308
mar 2008
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 113
God tur!
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 5
Fortsæt endeligt lidt endnu.