677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kort varsel: Impulstur, Hamburg mandag Kort varsel: Impulstur, Hamburg mandag

Hej,

Jeg skriver lige en forespørgsel om en tur med kort varsel. Jeg har fri her efter weekenden, mandag tirsdag og onsdag. Er der en eller to som har mulighed for at køre med på en mc tur til Hamburg - med overnatning på billigt hotel eller vandrerhjem eller lign.

Afgang mandag d. 21. kl. 1400 fra København
Retur sent tirsdag d. 22. fra Hamburg

Mening med turen? Blot en tur og Hamburg udvalgt tilfældigt. Gå lidt rundt i byen, få lidt mad et sted osv.

I samme moment vil jeg da gerne høre jeres forslag til must see seværdigheder der kan nås på turen og evt. forslag til overnatningssted.

skriv evt på kamran@sarwar.to

mvh

Kamran Sarwar
Suzuki 650S Bandit

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kort varsel: Impulstur, Hamburg mandag
  • #1   19. jul 2008 jeg vil da sige at en tur hos louis mc tilbehørs-butikker er et absolut must når man er i hamborg, ellers vil jeg sige at hamborg jo er en spændende by.
    vil du/i opleve gang i den skal i tage en tur på reeberbahn og såvidt jeg lige husker er der kæmpetivoli der , tivoliet hedder dom.j
    http://www.hamburger-dom.de/

jeg kan osse anbefale the hamborg dungeon som er et slags museum hvor man får fortalt hamborgs historie , dvs alle de dårlige tider hamborg har haft gennem tiden, det fede ved det er bare at det bliver fortalt af skuespillere og man selv deltager i løjerne

(link fjernet)

madsteder er masser af i hamborg og de ligger som perler på en snor.

jeg kan ikke nævne nogle overnatninger der, da vi plejer at bo på campingplads når vi er i hamborg, men jeg ved at der er masser af billige overnatningsmuligheder der, men pas på der er mange snuskede steder osse

• #2   19. jul 2008 Klasmo bikes kunne man også ta hen

• #3   19. jul 2008 Gad sg godt med! Skal desværre arbejde...

• #4   19. jul 2008 snakkede lige med en tidligere kollega og da jeg vidste han havde boet en del på hotel i hamborg sprugte jeg ham ang dette.

han har altid boet på dette hotel, det er billig og pænt, men ikke luksus og så er der privat parkering i gården,

hotel rex
    Kieler Str. 385
    22525 Hamburg
    040 544813

• #5   19. jul 2008 Hvis ikke min cykel stod til 6000km service indtil mandag aften, ville jeg have taget afsted smiley

• #6   19. jul 2008 Ville sgu også være interesseret, hvis det ikke lige var fordi, jeg skal arbejde. Vi er allerede underbemandet grundet ferie smiley

God tur!

• #7   19. jul 2008 Tak til alle som har svaret og er kommet med forslag. Mange tak.
    Fortsæt endeligt lidt endnu.
    Mvh

Kamran

Kommentér på:
Kort varsel: Impulstur, Hamburg mandag

Annonce