{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Kørelejlighed til Anderstorp 23-24aug. {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har indtil videre skaffet kørelejlighed til mig selv + 5 personer + 7 banejern. Derfor tilbyder jeg nu allerede pladser til reservation til turen til Anderstorp d. 23-24 aug. Transporten vil ske i NYE varebiler fra Hertz MED aircondition. Prisen for en "billet" hos mig er inklusiv benzin, bro/færgeafgift, ekstra km. plads til 1 banejern pr. man.



650kr. tur/retur pr. man + banejern



Normalt ville det skulle koste 1382 kr. pr. mand gennem samme udlejer, med samme bil, og samme km tal. Ja jeg ved at "lej et lig" muligvis kan gøre det billigere end mig, men aligevel. Pt har jeg aldrig været med til anderstorp før, og kender ikke rutinen med hvornår man pakker bilerne og hvordan, men jeg har bilerne fra Fredag d. 22 så allerede her kan vi jo pakke. Bilerne er hendholdsvis nye Renault traffic og en master. Skulle det ske at flere hendvender sig på dette tilbud om enten kørelejlighed til sig selv + banejern eller kun på transport til banejern kan jeg skaffe flere biler. prisen vil være det samme fortsat.

Det er klart at jeg ikke kan køre begge biler, så vi skal bruge en af "passagererne" som chaufør

Jeg bor i Bagsværd, bare til en orientering, så jeg vil helst ikke hente folk fra viborg eller odense - eller jo, men mod merbetaling. De 650kr er i den forudsætning at vi bliver 3 i hver bil - og det skal vi nok blive...

i er velkomne til art skrive til mig på pm herinde, eller ringe til mig hvis i har et spørgsmål eller 2 :40 835 336

tror vist jeg fik det hele med

Mvh lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørelejlighed til Anderstorp 23-24aug.
  • #1   19. jul 2008 Fed idé at få andre med.
    jeg skal desværre der over at køre den 22 aug. Og mangler transport.
    Så du er lige et par dage for sent på den. smiley

    Men igen fedt at tænke på andre


  • #2   19. jul 2008 Hej Morten...

    Hvis i er flere der skal derover som mangler køretransport, kan jeg lige se hvad jeg kan finde ud af. Hvis du samler 5 mand + 6 cykler (måske 8 cykler) så ser jeg lige hvad jeg kan finde ud af. Prisen vil blive det samme.

    mvh lasse


Kommentér på:
Kørelejlighed til Anderstorp 23-24aug.

Annonce