{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Update. Tur Århus->Midtjylland {{forumTopicSubject}}

Lige en lille opdatering.

Vi mødes ved prismet (shell tanken hvor silkeborgvej og viborgvej mødes - lige hvis nogen ikke vidste hvor det var) smiley omkring 12.45. I hvert fald dem der har lyst. Vi kører derfra ca 13.15, eller når Martin (SV650) kommer. Dog ikke senere end kl. 13.30.

Turen går derefter mod himmelbjerget, hvor jeg håber der er flere friske mc'ister, som er klar på at vise lidt af deres egn frem smiley
Ellers må vi jo køre en tilfældig rute smiley Finder nok på noget.

Turen fra århus mod silkeborg, blir ikke motorvejen. Det er for kedeligt. Den kommer til at gå over skanderborg og vorladegård. Er en bue sydpå, som jeg husker som værende en "flot" tur smiley .... Nærmere er ikke helt bestemt. Håber dog jeg kan vejen, eller nogen kan hjælpe hvis jeg kikser smiley

Jeg forventer at vi er på himmelbjerget mellem 14.00-14.30. Så tager vi en pause der, og ser om der kommer flere, og så senest kl. 15 køre derfra. Så kan man i mellemtiden også lige få fyldt depoterne. Vådt som tørt.

Er der nogle der har spørgsmål? Eller måske forslag til en bedre tur (altså fra århus til himmelbjerget)?

Vil gerne have hvis nogen midtjyder (eller andre som er kendt nær silkeborg), som ved de kommer, vil komme med et forslag til en god tur på de egne....

Og sidst men ikke mindst, vejret tegner stadig super:
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/ostjylland.htm

Vel mødt søndag middag. Husk at tanke inden smiley Vi ses....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update. Tur Århus->Midtjylland
Kommentér på:
Update. Tur Århus->Midtjylland

Annonce