Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for tur...
  • #1   15. okt 2005 hehe tak for tur... vi havde hr r1 med hjemaf... og vi kørte sq osse eksemplarisk smiley

vi mødte først de blå-hvide midt i vojens by, så det var sq udemærket...

men min kammi på den røde gs'er syntes vist lige at det gik stærkt nok til hans kørekort smiley

• #2   15. okt 2005 Okay... Det var ikke meningen, men der blev jo holdt ind engang imellem for at samle op. Jeg var meget obs på at få allemand med. Der er jo nogen der godt vil køre lidt stærkere end andre, jeg håber da ikke at han blev afskrækket af det. Han skulle jo gerne være klar næste gang igen.

• #3   15. okt 2005 hehe... ej han vil bare ikke køre så hurtig at han mister kortet, og det er osse i orden... han er da sikkert osse klar næste gang, men tror at han er mere sådan en tøffer type...
    Han kunne jo osse "sagtens" følge med, for hans kværn er da lige så død som min og jeg kunne da godt hænge på.

JEG VIL HAVE EN zx6r TIL NÆSTE ÅR!

ang lektion 2.. så må vi lige få noget godt vejr i næste weekend...

• #4   15. okt 2005 haha

ja de er sq ikke til at spotte de satans pølsevogne... smiley

så skulle vi have kørt ned til kebab joe på havnen i bogense, han er sq klar hver gang, at det så tager ham ca 50mins at ekspede 10mcister, det må så blive hans problem...

jeg elsker at give den gas, men der er osse grænser for både min og min cykels kunnen, men syntes at det er kanon at der lige bliver samlet op en gang i mellem...

jeg er klar næste gang...

• #5   16. okt 2005 hej tak for turen jeg er også klar næste gang

Kommentér på:
Tak for tur...

Annonce