{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FDM Kursus, Jyllandsringen
  • #1   22. jun 2008 Jeg skal også med, men jeg kommer fra københavn.

Jeg leder efter et billigt sted at bo i nærheden alt indenfor 45 mins er fint.
    Nogen forslag?

• #2   22. jun 2008 I har begge noget at glæde jer til - super oplevelse - og onsdag aften kører I hjem med en helt anden fornemmelse for at køre mc - og er blevet meget sikre mcíster i trafikken.

Glæd jer til anden dagen, hvor I, med nedlægning, skal køre gennem ca. 1 meter sand - uden at vælte. MEN - de ca. 160 km på Jyllandsringen - fordelt på 5x20 min hver dag er nu højdepunktet.

Mvh. en glad Blackbirdkører - der fik slebet lidt i venstre fodhvilerstift og fik bagdækket slidt helt ud til kanten smiley

• #3   22. jun 2008 Jeg tog niveau a her i slutningen af april og fik thumbs up til at jeg sagtens kunne tage niveau b også.
    Nu hvor det er min første sæson på mc tænker jeg at jeg lige så godt kan få alle de rigtige reaktionsmønstre indarbejdet fra starten.
    Også selv om det koster lidt kroner. Hellere det end det koster førligheden senere.

Og den med gruset er kanon fed, det giver virkelig selvtillid.
    Nu tager jeg alle de hvide striber jeg kan komme til for lige at få den til at slå ud smiley

Fandt et hotel i Gjern til 525,- så det er fint.

• #4   22. jun 2008 Jeg er også på niveau B, var til A her i starten af maj - var det ikke samme tidspunkt som dig Henrik? smiley

• #5   22. jun 2008 Mark S R:

Jo - var I ikke 2 på kawa?

Siden kurset har jeg nydt endnu mere at køre rundt på min Blackbird og der skal meget mere til nu, før jeg går i panik - den skal bare have noget mere kontrastyring smiley

• #6   22. jun 2008 Jo der var en anden på en '07 Z1000'er, dog ikke en jeg kendte før kurset.

Du skal ikke med her anden gang? smiley

• #7   22. jun 2008 Mark S R:

Jeg øver mig lige resten af sæsonen på de små veje i Vestjylland og vurderer, om jeg skal afsted i foråret 2009.

God fornøjelse - og god sommer

• #8   23. jun 2008 Jotak, det kribler i fingrene efterhånden smiley Jeg har pakket kameraet med denne gang, så nu har det bare at holde tørt så jeg kan få lidt video derfra.

Kommentér på:
FDM Kursus, Jyllandsringen

Annonce