891 visninger
|
Oprettet:
Kawa-turen d. 27/8 {{forumTopicSubject}}
Hey og mange tak for en god tur...
Fremmødet var begrænset, på trods af at os (6 stk.) der kom nordfra kørte Næstved tynd for finde dem der skulle "støde på" i Næstved...
Da de ikke blev fundet, kørte vi en tur til Enø (og så på lidt lækre damer?! NOT) for der mente vi resten ville dukke op, men nej... En enkelt dukkede op, respekt for det....
Men hvor blev initiativ tageren til turen af????
På trods af det synes jeg vi fik en rigtig god tur, specielt på vej hjem ad de små veje...
vi må snart gøre det om (dog med flere cykler)....
Ses på vejene
Jens-H
ps. har smidt mine få billeder fra turen på profilen...
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Jeg fik ellers en tur paa en laekker dame, ZX10R var hendes navn - I am in love.............. Takker hendes pimp for turen.
Tog jo osse en roevfuld billeder, saa sidder lige og fedter med at faa dem lagt paa min hjemmeside www.z750.dk, jeg er totalt ny i web creating saa om et par mdr er de nok klar:-(
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 21
ja jeg takker også for en god dag og kan kun slutte mig til din kommentar .... skandale fra de andres side ....
og andreas takker for de gode ord og det var så lidt ... men du får hende ikke , hun er min forevigt ...
jan
mar 2005
Saa er der billeder fra traeffet paa z750.dk, click paa traef. Det er stort set det eneste der dur derinde, ENDNU!
mar 2005
LOL
Kawa-turen d. 27/8