938 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Benelli ejere søges, fra de var italienske Benelli ejere søges, fra de var italienske

Jeg er selv blevet den heldige ejer af en fuldblods italiensk Benelli, og umiddelbart findes der 6 i Danmark af den model ( den ene er til salg i Næstved) det kunne være cool, hvis nogen herinde enten ejer, eller kunne sætte mig i forbindelse med andre, så vi kunne udveksle erfaringer, udfordringer, og evt. mødes til en køretur ind imellem.

Kender nogen iøvrigt et mc værksted med måleudstyr til Benelli, hører jeg meget gerne om det - THansen servicerer kun cykler købt hos dem, og kvaliteten er nok tvivlsom ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benelli ejere søges, fra de var italienske
  • #1   28. jan 2022 Benelli har været kinesisk ejet siden 2005

• #2   28. jan 2022 Må vi så kalde det Kina pis ? smiley smiley smiley nej undskyld. det var blot et udslag af syg værkstedshumor.

• #3   28. jan 2022 @jesper
    Korrekt smiley - men så ved du også at produktionen fortsatte i Pesaro (altså italien) indtil 2016.
    Idag er der der ikke meget tilbage af det oprindelige Benelli - og jeg gætter på alle motorer der sidder i en Benelli idag er kinesisk produceret.
    Ærgerligt når det er den ældste italienske producent.

• #4   28. jan 2022 @Ole - værkstedhumor rules - bare min lille Benelli ikke hører det, hun bliver ret hurtigt fornærmet smiley

• #5   28. jan 2022 #3: I de første par år blev der samlet motorcykler med den italienske produktion der var lavet. Hvis din 1130'er først er produceret i 2011 (og ikke en overgemt model), så er der nok en stor del af den, som er produceret i Kina, og så samlet i Italien efterfølgende.

• #6   28. jan 2022 @Jesper - jamen så prøver jeg at leve med at der måske sidder kinesiske dele på den smiley
    Vigtigst for mig er at den er overdrevet fed - og Finn (ducati) nikkede anderkendende til den, og gerne ville lade den stå og overvintre sammen med de andre Italienere.
    (Per me è abbastanza italiano) smiley
    Han har desværre ikke et måleapparat, og kender heller ingen - derfor mit spørgsmål herinde.

• Erik N
    Erik N Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 35
    #7   28. jan 2022 Øv. Jeg troede det var en rigtig Benelli, en 504 eller 750/900 Sei, som var baseret på en Honda 500 Four motor, som de tilføjede to cylindre til på 750 og 900 modellerne.

• #8   28. jan 2022 @ Erik
    Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår din kommentar ? jeg er ret sikker på du kan se den hverken er produceret i 75 eller 79 - men hvis du kender nogen der kører Benelli årgang 2005 til 2015 så hører jeg meget gerne om dem , og specielt hvis den er bygget over 1130 motoren.

• Erik N
    Erik N Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 35
    #9   28. jan 2022 Det er bare fordi jeg er mere til klassiske modeller, som kom frem inden jeg fik kørekort.

• #10   2. feb 2022 Overvej at hooke up med Et par udenlandske mærke fora i stedet for i dk.. smiley

Det er ofte sjovere at få kommentarer og svar på spørgsmål med det samme, fra andre passionerede MC’ister som tilmed ved..! hvad du spørger om.. smiley
    Det er også her folk hjælper med servicevejledninger og tips og tricks om præcis den bike du har.. smiley

Cool bike med en fed lyd, - by the Way.. smiley

Kommentér på:
Benelli ejere søges, fra de var italienske

Annonce