{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawa træf d 27/08 - Sjælland -
  • #1   22. aug 2005 var det ikke bedre i hoppede med på den store tur... så kan os med rigtige cykler(KAWA) jo rigtig blære os med dem over for dem der evt. kører knallert(SUZI) smiley
    Blade


  • #2   22. aug 2005 Chris: Ja, syntes godt nok osse at din Suki er lidt vildere end min Suzuki 3 gear knallert var;-))) godt nok kunne den køre på baghjulet , men så skulle man osse helt ud på anderøven og sidde.

    Ja, ved godt det er oven i hinanden, that's life. Men mon ikke vi overlever.

    Morten: Jeg kan desværre ikke lige den store tur ........
    Men vi ses vel alle til Bakkelukning, så kan man blære sig hele vejen ned af Nørrebronx.


  • #3   22. aug 2005 jamen pga at jeg er lærling plus på skole lige for tiden osv osv... altså rent ud sagt... penge mangel.. er der ikke penge til at købe en tur pas over broen ved den svenske grænse... de penge vil jeg hellere komme i tanken....

    Blade


  • #4   23. aug 2005 Jeg har heller ikke muligheden for den store tur, men er stadig klar på kawa-turen....
    os der kommer fra stor-kbh, mødes kl 14 på motorvejstanken ved karlslunde ((link fjernet)


Kommentér på:
Kawa træf d 27/08 - Sjælland -

Annonce