586 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Harley kortege i lørdags (d. 15. august) Harley kortege i lørdags (d. 15. august)
På vej til konfirmation, og i bil, lørdag formiddag ca 9.30, kom jeg lige uden for Roskilde, på motorvejen, ind på siden af en enorm kortege af Harleyer (og lignende) på vej vestpå. Kørerne var stort set alle iført rygmærker (bl.a. Hunters), men ikke fra HA, Bandidos og den slags.
Er der nogen, der ved, hvad det var for en slags træf, de var på vej til?
0 synes godt om
aug 2015
Følgere: 78 MC-er: 30 Emner: 1 Svar: 96
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 20 Emner: 15 Svar: 944
Jeg så ikke nogen politieskorte. Det startede med, at jeg på afstand så den ene motorcykel efter den anden krydse en bro over motorvejen og sagde til kæresten. Er det ikke motorcykler, der kører dér? Jo, sagde hun. Og de kommer herned! Og så så jeg at de kom buldrende rundt i svinget på tilkørselsbanen til motorvejen. Og de blev bare ved og ved med at komme, og der var en lang stribe, der allerede var inde. Jeg lå i inderbanen, men en af kørerne vinkede med hånden og gjorde tegn til af vi skulle trække ud. Så det gjorde jeg og kom langsomt forbi hele flokken. Det var et imponerende syn, men jeg observerede ikke noget politi, og drejede forøvrigt fra ved Roskilde vest.
Harley kortege i lørdags (d. 15. august)