{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Street race - hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}

Ja så nærmer tiden sig for det næste møde med politikerne og vi mangler jeres opbakning.

Møderne går stadig ud på at politikerne skal se fornuften i baner fordelt omkring i landet, til fordel for både udøvere, tilskuere og selvfølgelig borgerne i de berørte områder

Inden vi starter en fysisk underskriftindsamling prøver vi det lige af med en, online.........

http://www.legalstreetrace.underskrifter.dk/

Vi håber at I vil bruge de ca. 20 sekunder det tager at underskrive og at I videresender linket til så mange som muligt.

Hvis du føler trang til at brokke dig over initiativet, så gør det til din mor eller nede i den lkale pølsevogn. Der er ingen garanti for at dette initiativ hjælper, men det skader heller ikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Street race - hjælp ønskes
  • #1   20. dec 2007 Kan godt være i får folkets opbakning, men en internetbaseret underskriftsundsamling betyder intet for politikkerne.
    Hvis man vil opnå noget, hjælper det at vide man brænder for sagen. Og det kan man vise ved at gøre et aktivt stykke arbejde. Altså underskrifter fra hele landet på papir. Ikke bare stå i et indkøbscenter en lørdag formiddag, men ud til forskellige relaterede arrangementer.
    Det er den eneste måde man kan få deres opmærksomhed. Det andet udviser bare ligegyldighed.

• #2   20. dec 2007 Jesper - du læste vist ikke det hele ;o))

Inden vi starter en fysisk underskriftindsamling prøver vi det lige af med en, online.........

Det er da ok med en løler på stemningen, inden man gå igang med det store arb, eller??

• #3   20. dec 2007 Hej igen,

Ja selvfølgelig skal der en fysisk indsamling til også..... Lige nu har jeg godt fat i div. politikere og bliver taget alvorligt. "vi" har bred politisk opbakning til at forsøge at afholde et par "demo dage" til foråret.

Se mere på http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=311895

Jack

• #4   20. dec 2007 Vil sku ikke skrive under på noget for sådan en flok umodne Brianer. Det vil jo ikke hjælpe en skid! De vil stadig køre igennem byen med nedrullet vinduer, HØJT musik, alt imens de sidder i deres dynejakker og råber fisse ud af vinduet til forbipasserende piger.
    Nej tror sku stadig de ville køre rundt i byen med deres ”lego” biler! Fy for satan…

• #5   20. dec 2007 Og når det så oven i købet hedder "legalSTREETrace" så er tragedien sgu´ da fuldendt.

• #6   20. dec 2007 Hehe Legal Street Race henviser vel til gaden, og ikke til baner??

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #7   20. dec 2007 Christopher H - Hold kæft hvor er det godt sagt. smiley

Og hvor er jeg dog enig.

Hvis brian og preben vil ud og lufte Manta'en, så kan de fanme vise sig fra deres seriøse side og køre nogle trackdays eller deltage i nogle af alle de lovlige arrangementer som er tilgængelige hvis man gider røre en finger.

Og man er da naiv hvis man tror det hjælper noget som helst at indsamle underskrifter - online såvel som fysisk.

• #8   20. dec 2007 streetrace - ja dét skal sgu nok hjælpe, haha

• #9   21. dec 2007 Hallo!

Hvem Fa.... har sagt at det nu kun er for biler? Kampen går for at der skal anlægges en bane eller to a'la MECA i Malmö som skal bruges af alle, inkl. mig selv i TB klassen (MC). Selvfølgelig er det ikke muligt at fjerne alle brådne kar fra vejene, men en stor del vil dog komme.

Op på hesten igen og få så lige gang julehjernen.

Jack

• #10   21. dec 2007 Hej Michael,

Det var overhovedet ikke negativt ment fra min side af og derfor får du heller ikke et negativt svar retur...

Om det virker eller ej, tja det finder jeg ud af på et tidspunkt, men indtil videre går det faktisk rigtig godt og i den rigtige retning. Så sent som i går, torsdag talte jeg med "min" politiker som siger at der på "deres" sidste møde på Københavns Rådhus var stor opbakning bl.a. fra gruppens folketingsmedlemmer og at det peger i retning af nogle "demo-dage" hvor de vil overvære en række lovligt arrangerede fredagstræf/ræs (til foråret), og hermed vurdere om det kan afholdes på forsvarlig vis og selvfølgelig om der er grundlag for, fortsat at støtte projektet.

Så noget rigtigt må vi jo gøre siden politikerne nu er kommet frem til at vi kan få et par forsøg: Endvidere har vi fået grønt lys til at spære en MEGET stor vej af i KBH og afholde et større event.

Så mon ikke der er andre de skal droppe det negative og bare (jule)glæde sig over at der endelig er nogle der kommer videre i teksten og ikke bare er fulde af tomme ord og ingen handling bag?

Go' jul til jer alle smiley

• #11   21. dec 2007 Og så siger jeg det lige igen - DET ER IKKE FORBEHOLDT BILFOLKET - JEG ER SELV MC'ER OG VIL GERNE HAVE EN STRIBE UDEN AT SKULLE TIL MAMLÖ - DET SKAL VÆRE TIL ALLES FORDEL smiley

• #12   24. dec 2007 tja hvorfor ik det kan jo kun være bedre en på vejen

Kommentér på:
Street race - hjælp ønskes

Annonce