Fællestur 6/10 til Helnæs - Update Fællestur 6/10 til Helnæs - Update
Alle inviteres til og deltage i denne fællestur som måske er den sidste her i 2007....
Vi har nu fået lagt de ruter der skal køres fra strib og Knudshoved, samt den fælles tur som vi skal køre i samlet flok...
Planen ser ud som følger:
Alle bedes møde op mellem 10.30 og 10.55 på følgende steder: Rastepladsen ved Strib eller Knudshoved.
Afgang fra rastepladserne vil være kl. 11.00... Helle vil vise vej fra Knudshoved og jeg vil vise vej fra Strib....
Første etape af fællesturen er på ca. 65 km og vil tage ca. 1½ time at køre. Vi forventer derfor at grupperne ankommer til samlingstedet kl. ca. 12.30...
Her holdes der så en pause til og strække ben, spise sin madpakke og ellers bare sparke dæk og se på hinandens motorcykler... Samlingspunktet forbliver hemmeligt, og det er ikke Egeskov Slot som først planlagt.
kl. 13.30 er der afgang fra samlingsstedet til Helnæs Camping. Den del af ruten er på ca. 50km og vi forventer det nok vil tage ca. 1½ time og køre. Vi skulle derfor være ved Helnæs camping ca.kl. 15. Turen slutter offiicielt her.
VIGTIGT:
Alle bedes have fuld tank når de ankommer til første samlingsted, da der ikke vil være tankstop undevejs. Ruterne ville samlet være på ca. 120km til helnæs Camping og der er vist ca. 10km til en tank derfra.... så det burde være muligt for alle og klare turen, hvis de stiller med fuld tank. Der kan tankes ved Strib, men dem som starter I Knudshoved bedes tanke kort før de møder, da der ikke er nogen tank ved Knudshoved rasteplads.
Da der er arrangeret mulig for at købe noget spise ved Helnæs Camping kl. 15. så er det op til folket om de vil have en madpakke med til og spise ved samlings punktet eller vente til slutstedet. Der er ikke nogen mulighed for at få noget før...
Vi håber vejret er med os og vi lige får en solskinsdag så turen rigtigt kan nydes.... I tilfælde af, at det ikke er helt så godt, så køres der alligevel.... DOG vil turen blive aflyst skulle udsigten sige regnvejr hele dagen og ikke kun byger...
Udmelding om aflysning eller gennemførelse og evt. ny dato vil ske fredag d. 5.10 omkring kl. 14. så hold lige øje med forummet.
Mvh
Erling Christensen
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
Gert og Gerd
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
ang turen i morgen så vil jeg nok køre og tage lidt billeder undervejs, jeg har nok ikke tid til at køre hele turen, men jeg er med på sjællandssiden og nok også det meste af fyn, jeg vil nogle gange stikke af fra flokken og køre i position til at tage billeder når i kommer forbi så hvis i ser en sølv farvet bird holde på diverse broer og i vejsiden så er det frem med det store smil....
VI ses
Kenneth.
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 10 Svar: 11
Strib rastepladsen, er det den store lige når man er nået over broen, og kører af motorvejen ?
mvh.
Bjørn
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Fællestur 6/10 til Helnæs - Update