{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.779 visninger | Oprettet:

Opladning og montering af batteri {{forumTopicSubject}}

Nå så er den gal med batteriet.
Grundet manglende kørekort, så har jeg naturligvis ikke haft min mc startet i et stykke tid, og så her i dag- ja så ville den skisme ikke give en lyd fra sig! Ikke det fjernestelys i selv den mindste pære...! Ingen tænding eller lys i kontrol-lamper..

Jeg så på batteriet, og tror jeg har fundet forklaringen. Væskestanden er i nogle af cellerne enten et godt stykke under minimum eller kun tæt på minimum.
(ja, jeg er et fjols, men har ikke skænket det en tanke, idet jeg har haft startet den så få gange)

Jeg har afmonteret batteriet -først plus og der efter minus polen. Fik ingn stød eller gnister, så det er nok grundigt dødt.
Jeg har planer om, at sætte et transportabelt-bilbatteri/oplader til, som vist yder 12 v. og lade det står natten over. Jeg har imidlertid en række spørgsmål, inden jeg ødelægger noget af....

Mine newbie-spørgsmål er som følger:
1. Er der i det hele taget en chance for, at batteriet kommer til at virke?
2. I hvilken rækkefølge er det nu, at jeg kobler det transportable batteri til mit mc batteri..plus eller minus først?
3. I hvilken rækkefølge skuer jeg mc-batteriet på igen uden at tage livet af mig selv eller mcéns elektriske dele i processen(eller begge dele)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opladning og montering af batteri
Kommentér på:
Opladning og montering af batteri

Annonce