329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Oprettelse af Gruppe fra Varde omegn? Oprettelse af Gruppe fra Varde omegn?

Hej med jer.

Sidder tit og leder efter nogle som gad at kører en lille hurtig tur.
Ved godt der er "Vestjysk SMS-Gruppe/kæde", men eventuelt kunne vi oprette en for ja, hvad skal man kalde det.

Varde, Outrup,Ølgod,Skjern,Tarm, Nørre Nebel, der er en radius af 10-15 mins kørsel.

Grunden til dette, var at jeg synes der nogle gange er lidt for langt til esbjerg 35-40 min kørsel, og derfor kunne jeg godt tænke mig at samle en masse fra disse byer, og også andre nærliggende byer.

Kunne det være en ide? Eller er det dumt når vi har Vestjysk Gruppe. Dette indlæg er som sagt til dem som kommer fra denne omegn, men self også andre hvis de har lyst smiley

// Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af Gruppe fra Varde omegn?
  • #1   12. aug 2007 Jeg er med på den...

• #2   12. aug 2007 Cool smiley

• #3   12. aug 2007 søren du kan da bare lave en gruppe.. men jeg syntes det er fint med en gruppe det lyder jo næsten som om at du ikke gider at køre 30 min for at mødes med alle de andrer.. personlig vil jeg ikke meldemig ind i "din" gruppe jeg syntes at der er rigtig mange ture fra Vestjysk SMS-Gruppe/kæde... jeg gider nemlig ikke alt det der hygge snak når jeg er ude at køre.. og når man køre i stor flok tager alt længer tid.. og når jeg vil ud at køre så er det for at køre.. ikke hygge snakke... men det er bar min mening.. og jeg syntes at du skal lave en ny gruppe, for så er der en mulighed mere.. Og hvem ved måske endag melder jeg mig ind.. vi ses på vejen...

• #4   12. aug 2007 Gider såment godt at køre 30 min for at finde nogle at køre med. Men når der er en tur fra vestjysk kæden, så det tæt på den pågældendag og indenfor kort tid, så det ikke altid man lige kan nå det, i forhold til at ligge i en omkreds af 10-15 min.

• #5   12. aug 2007 Jeg vil også gerne kører når jeg kører, men synes satme også det hyggelidt at race rundt sammen, og få en is, mad, til andre træf osv.

Men hver sin mening.

Men mening med gruppen var, at folk ikke lå i en større omkreds en 10-15-20 mins

• #6   12. aug 2007 jeg kører nu også gerne til Esbjerg (eller for den sags skyld længere)for at mødes!. Men som Søren skriver bliver turene desværre tit planlagt kun med få timers varsel, nogle gange en dag. og så er det sjældent at jeg har mulighed for at planlægge noget ud fra det, da jeg også har andre ting at tage hensyn til.

-Men opretter du en gruppe så melder jeg mig da til!

• #7   12. aug 2007 Jamen jeg er da sikker på at hvis i vil ud og køre om en uge så må i også gerne skrive en tråd i Vestjysk SMS-Gruppe/kæde om det.. men jeg syntes da bare at du skal lave en gruppe..

• #8   12. aug 2007 Ja, det jeg da også helt sikker på, at man godt kan skrive en uge inden.

Men kender du det her:

HEY, jeg kunne egentlig godt tænke mig lige at køre en lille tur til stranden f.eks. Så ville det da være fedt, hvis det kun tog 10-15 mins at køre hen til den der ville.

Nu har jeg 40 mins til esbjerg fra Nørre Nebel, 40 km næsten.

• #10   13. aug 2007 Lyder som en god idé. Vi bor i Kvong (10 km fra Nebel).. MAn kan jo altid bruge nogen at køre en tur med i det vestjyske :o)

• #11   13. aug 2007 Og som I skriver, der er godt at vide det mere end et par timer inden. I øvrigt er der også mange medlemmer af sms-kæden men der er næsten ingen der møder op, i hvert fald ikke de gange vi har været med.
    Synes det er en god idé med en ny gruppe. OG så kan vi starte turen mere centralt for os i gruppen, end i Esbjerg.
    Og til træf.. Køre sammen flere end 2 cykler måske :o)

• #12   13. aug 2007 Jamen det er ikke fordi jeg prøver at samle 20 personer til hvergang.

Men for mig ville det være fint at køre 3-4 og flere rundt.

• #13   13. aug 2007 Søren: Kan godt se din mening i det.. Syne sbare du skal oprette en gruppe, invitere folk, og lade folk finde ud af det.. Man finder jo meget hurtigt ud af om det er noget ved.. Det kan jo aldrig skade, så bare se at komme i gang, så vi kan komme ud og køre ;o)

• #14   13. aug 2007 Hva sataaan...

Kiggede lige på nogle billeder, og det var sgu da dig jeg havde teori med den første gang tror jeg. Du skulle bare lige have nogle timer med fra os smiley

Kender også Lars, har arbejdet sammen med ham ved Købmand Hansen for LAAANG tid siden

• #15   13. aug 2007 Hvad skal jeg kalde den gruppe, ide ?

• #16   13. aug 2007 Jamen dog.. Kan ikke lige huske hvem jeg var sammen med dér,.. manglede et par lektioner så fik dem bare lige hos Brian :o)
    Skægt du kender Lars.
    Straks værre bliver det med idé til navn.. Det skal jo ikke være for kedeligt... Hmm.. Den må vi vist hellere tænke over..

• #17   13. aug 2007 Tror faktisk det var karen marie vi havde hehe smiley

• #18   13. aug 2007 Møjn !!!
    Spild af tid syntes jeg er et forkert ord at bruge, kan man samle 5 mand der er friske på at køre er det sku bedre end at man kun lige har nabo`en at køre med.
    Kender 5 mand lige i området, men de kan aldrig samtidig, så hvad er problemet i at være 20 og bare 4 kan når det endelig er ??????????????????????

Hvis ikke du opretter en gruppe så gør jeg det smiley
    Selvom vestjylland er tyndt befolket så er der mange cykler.
    mc bøh land var en mulighed, undrer mig nu stadig over at de fine kbh`er går flee timer før i seng som os ándre og alligevel skal blære sig med deres store klubber.

Hvad er stemningen for vi får noget op og køre ?
    I stedet for der er en der er ansvalig, så kunne vi jo hjælpes ?

Kritik modtages gerne, men på min pb.
    Håber vi kan finde ud af noget, om ikke andet så må vi mødes os folk der bor nord for Esbjerg

En løftet venstre herfra

Lars

• #19   13. aug 2007 Hey Lars.

Du må gerne oprette gruppen, bare giv det et navn, det kan altid ændres jo.

Så må vi se hvor mange vi kan samle og om der er gang i sagerne, ellers har vi givet det et forsøg.

• #20   13. aug 2007 Nej nej søøren, det var Brian :o)
    Vi opretter lige en gruppe så må vi se hvor meget gang der er i den. Om ikke andet er vi en mere end mig og Lars .

• #21   13. aug 2007 Hmmmm, så der mig der er glemsom smiley

Kunne bare lige se på billedet at det var dig, og så tænkte jeg, HEY du var der lige de første timer smiley

Ja, gør lige det - Manny var også klar, men der er helt sikkert flere, de har bare ikke set indlæget. Men opret gruppen, så laver vi et lille indlæg mere.

• #22   13. aug 2007 Så fik vi oprettet gruppen

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=272

Kommentér på:
Oprettelse af Gruppe fra Varde omegn?

Annonce