956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Fællestur Nordsjælland Lørdag d. 11/8 Fællestur Nordsjælland Lørdag d. 11/8

Halløjsa,

Jeg har planer om at køre en god tur her på Lørdag, og kunne da godt tænke mig noget selskab. Mødestedet bliver ved MacD i Søborg kl 14.00, og der kan evt blive opsamling i Lynge ca. 30 min senere hvis der er stemning for det.

Fra Lynge vil turen gå nordpå af små snoede veje, og der bliver pause med passende intervaller. Det bliver en længere tur, regn med ca. 4 timer hvis man kører med hele vejen. Turen kommer hovedsageligt til at gå forbi Frederikssund-Hornbæk-Lyngby, men absolut ikke i en lige linie smiley

Detaljer (bliver et par afvigelser, men hovedsageligt denne rute):
(link fjernet)

Hvis vejret ikke bliver fornuftigt, så aflyser jeg i denne tråd senest kl 10 Lørdag formiddag...

Så det kedelige... Regler!:

Langsomt gennem byzone (<60 km/t) og oplagte klippezoner(<clipspeed). Frisk kørsel på alm. landevej og meget frisk gennem fuldt overskuelige sving i det nordsjællandske landskab. (Tak til Jan L for den rigtige gode beskrivelse, jeg kunne ikke skrive det bedre, så låner lidt)

Der skal holdes ordentlig afstand.

Ingen overhalinger mens vi kører, pladser kan skiftes når vi gør holdt ved vejkryds eller lign.

Der gives tegn bagud hvis der spottes grus/andet crap på vejen. Det kan gøres ved en viftende hånd ud til siden, eller et ben ud til siden (lidt mere behageligt at signalere med ben hvis man ligger midt i et sving.)

Andet? Folk kender hovedsageligt reglerne, men det er godt lige at skrive dem en gang i mellem.

Kom Frisk!!!

Mvh

Anders L
Mobil: 22735254

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællestur Nordsjælland Lørdag d. 11/8
Kommentér på:
Fællestur Nordsjælland Lørdag d. 11/8

Annonce