Mc gruppe på fb? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg søger en gruppe på fb hvor de kører lidt blandet. Knald på, og ellers en tur på landet whatever Jeg har selv en Yamaha R1 fra 2000. Jeg er medlem af mc piloterne, men der er ikke så mange spontane ture på selve dagen, som idag hvor vejret er lækkert. Og vil gerne ud og køre, gider bare ik alene Jeg bor i kbh Gladsaxe, så skal være Sjællands området ?? I må meget gerne linke mig til en gruppe ??
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
https://www.facebook.com/groups/MotorCykelForum/
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 145 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
Kan man ikke ‘søge’ efter MC troops, - når man er trængt ind på MyFace..?
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
feb 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74
Jeg kører normalt med et par af mine kammerater og bekendte og det går fint og stille og roligt, vi holder en god hastighed og tilpasser kørslen efter hinanden, holder afstand
Kommer man så ud til en flok forskellige gutter, som ikke kender hinanden, så kører de mere eller mindre som død og helvede, hasarderet og ligger og overhaler hinanden, ind og ud. Det er som om hjernen forsvinder på sådan en flok midaldrende mænd når mc gruppen bliver for stor.
Måske jeg bare er uheldig ??
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Det viser mig bare at jeg ikke skal spørge en anden gang.
okt 2015
Følger: 6 Følgere: 45 Emner: 15 Svar: 59
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 145 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
Måske du kan møde nogen her.. mange er jo oftere i køregrupper nu om stunder.. og ikke egentlige klubber.. og godt for det..
Det er jo kørerriet det handler om...
men det tager altså noget tid at finde nogen man gider køre med.. Lidt som MJ er inde på..
nogen kan man ligge og skiftes med at køre forrest og ‘lege’ med, - helt intuitivt kat/mus kørsel uden at det på nogen måde bliver farligt.. kun sjov..!
Og andre er helt tabt.. lægger sig forkert i sving, er uberegnelige og alene DER - bakker jeg altså også helt ud..
Mine tre/fire kørebuddies, har jeg mødt på kørekurser.. en enkelt på (som ovenstående) en søndag på maleklemmen.. og endnu en hvor vi lå og legede på de snørklede veje i harzen.. og så viste det sig han boede i min nabo by.!! CrAzY.. hvor lille verden kan være..
Så du må ud og lede efter køre buddies...
Enjoy..
https://www.mctc.dk/medlemsservices/kalender/mc-moedesteder/
Det med at sidde tungt i sadlen... for nu kører vi alle 28 til sælariet.. naaahhh.. done that been there.. DET duer ikke for mig.. !
Bedst alene og ud over stepperne.. ud af lille fine Dannevang..
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 39
Og jeg må sige, det var SÅ fedt i dag! Er på toppen over hele turen! Det var moderat tempo, til tider for langsomt efter min mening, men så alle kunne være med, (undtaget til aller sidst, der fik den én over nakken)
Fed tur!
Har været med, få gange sidste år, og har ikke været imponeret nogle af gangene, fordi jeg oplevede folk ikke havde kontrol over deres maskine eller manglende færdigheder, som gav kedelige oplevelser ind i mellem, på trods af gode ruter.
- Jeg en kort snak med en af de andre deltagere i dag efter turen, som oplyste at han altid har haft fantastiske "Jens Winther" ture, og han havde været med over mange år, så det kommer nok an på øjnene der ser det.
I øvrigt var vi 53 deltagere i dag. På turen til Hillerød kørte jeg ca midt i truppen, og retur blandt de første 7-8 stykker.
okt 2015
Følger: 6 Følgere: 45 Emner: 15 Svar: 59
Mc gruppe på fb?