{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  swedish bikemeet
  • #1   31. maj 2005 hejsa alle biker og bikerinder her i forumet!!
    jeg lavede et indlæg om swedish bikermeet og der var kun 2 der reagerede................... er i ikke til bikermeet der er mere end 50 km hjemmefra????
    det kan sku ikke være rigtig at der ikke er flere der vil på træf uden for dk`grænser???
    kom nu igen alle i mcìster der ellers skriver så meget i dette forum............ud af sofaen og op på biken og med til træf.........
    haber at høre lidt fra andre der vil med..............ville jo være rat at være en flok fra dk der kom til træf

• #2   31. maj 2005 Hvad er det for et træf og hvornår er det og hvor??

Ronny

• #3   31. maj 2005 (link fjernet)

• #4   31. maj 2005 Hej jeg så at der var et indlæg med swedish bikemeet. Jeg synes, at det er et fedt træf. Det er 4. gang jeg skal afsted. Sidste år var der ca. 20000 motorcykler og meget politi, så man skal ikke drikke og køre på pladsen eller ude på vejene. Der er sprit kontrol alle steder fra torsdag morgen til søndag eftermiddag.

• #5   31. maj 2005 Vi er en lille flok på 10 - 15 stykker der skal af sted igen i år

SÅ VI ER KLAR !!!!!!

• #6   31. maj 2005 hejsa
    vi er et par cykler der køre fra hydro i vejle torsdag den 9 kl ca 10 - 1030
    ville være hyggeligt med et par stykker mere at slå følge med

ellers kan i ringe mig på 40897140 og vi kan aftale nærmer

Kommentér på:
swedish bikemeet

Annonce