Skærtorsdag Esbjerg MC Road Riders {{forumTopicSubject}}
Skærtorsdag Esbjerg MC Roadriders
Skærtorsdag Esbjerg 18-04-2019
roadriders.dk eller facebook
Som Tidligere afholder vi igen i Esbjerg Skærtorsdagstræf på torvet med efterfølgende Åbenthus ved klubben MC Road Riders på Ravnsbjergvej 4.
Vi har igen i år musik på torvet til underholdning for mc-ister og tilskuere. Kom og vær med til at gøre denne dag til en fest for vi motorcyklister, byen og tilskuere.
Ruten er som forrige år såfremt man har deltaget tidligere. Forreste del af feltet vil blive placeret ved vor frelser kirke (Kirkegade fra ca.1400 og frem, så man prøver at løse problemet med at der kommer huller i kortegen, og herved vil have lettere ved at fylde op bagfra) Afgang 15:00.
Skolegade-Strandbygade- Frodesgade -Storegade-Jagtvej-Strandby kirkevej-Spangsbjerg kirkevej- Parkvej-Tarphagevej-Guldagervej med slut ved vores klubhus.
Da der har været for mange udbrydere, som har valgt forskelle ruter, og herved skabt forvirring opfordrer vi til at man honorerer den indsats klubben har lagt i arrangementet og at man følger kortegen i mål. Ravnsbjergvej 4.
Det store perspektiv "kører man i kortegen, så kører man i kortegen" ;-).
I forhold til ankomst fra Ribe / Måde, er der ikke mulighed for dirigering, og deltagere skal selv herfra finde frem til torvet.
Der er pølse/øl/og lidt varmt at drikke ved klubben, Senere på aftenen livemusik, som en del af vores åbenthus.
Dan / Roadriders
jul 2009
Følger: 24 Følgere: 40 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 207
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 25
Karavanen som kommer fra Øst (Peter) politiet og jeg har aftalt, at karavanen bliver samlet op før afkørsel Esbjerg Ø (mellem korskroen og Esbjerg Ø)
Karavanen vil blive ført ind af Storegade og ned ad Torvegade, præcist som for år tilbage, for de som husker dette. Peter ( karavanen ) har oplyst at han om muligt vil poste ca. Tider for hvornår man kan tilslutte sig undervejs ved de enkelte motorvejs tilkørsler.
Vejret ser lovende ud. Så kom og vær med til at skabe en stor MC oplevelse, for motorcyklister, fællesskabet og tilskuere. Der er meget nyt at se i den ombyggede indre by, og i det gode vejr tilskuere på hele ruten. Husk musik på torvet fra ca. 11 til 14:45
Afgang kortege gennem store dele af Esbjerg kl 15 mod MC Road Riders klubhus.
På gensyn
jun 2009
Vi var mere end 3000 motorcykler i 2011. Vejret har de senere år været imod os, for at nå et så højt antal deltagere. I år tegner det anderledes. Vær med til at skabe opmærksomhed omkring denne MC - kulturbegivenhed.
Peter fra karavanen, gør ligeledes en stor indsats for at vi får en god oplevelse når man ankommer fra opsamlingen midt og Øst Jylland. Han har sin egen tråd på FB.
Venligst Dan
MC Road Riders
jul 2009
jun 2009
jul 2009
Lader ikke til at der er andre som vil følges fra det sønderjyske, så tænker at vi kører til Kolding, og støder på jer der, vi kommer 5-10 cykler, men mangler sted og tid at støde på jer
jun 2009
Vejret lover jo fantastisk, så der bliver mulighed for fine ture til Esbjerg og masser af tilskuere ved paradekørslen I Esbjerg. Jeg håber du som jeg kan alliere dig med en som er på FB.
jul 2009
Kunne se sidst jeg var i Esbjerg, at det nu vr blevet forbudt at køre op til torvet
jun 2009
Der er indkørsel forbudt i Skolegade mod torvet ved netto i den ene ende og støvsugerbørsen i den anden ende. Skolegade åbnes når der er afgang. Vi trækkes ud fra torvet og ned mod Vor Frelser kirke, hvor optoget gennem store dele af Esbjerg by sættes i gang.
apr 2019
Følger: 1 Følgere: 2 Annoncer: 1 Svar: 10
Jeg er fra Jels og skal selv afsted med min dreng på 10, så hvis det er muligt, vil jeg gerne følges.
jul 2009
Jo flere jo bedre, men vi tager over Ribe og den vej, men hvis du stadigvæk vil følges kan du enten koble på fra starten i Vojens eller i gram, eller i Ribe
apr 2019
apr 2019
jul 2009
Det er på Tingvejen i Vojens
apr 2019
Glenn
jul 2009