{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.848 visninger | Oprettet:

Skærtorsdag Esbjerg MC Road Riders {{forumTopicSubject}}

Skærtorsdag Esbjerg MC Roadriders

Skærtorsdag Esbjerg 18-04-2019
roadriders.dk eller facebook

Som Tidligere afholder vi igen i Esbjerg Skærtorsdagstræf på torvet med efterfølgende Åbenthus ved klubben MC Road Riders på Ravnsbjergvej 4.

Vi har igen i år musik på torvet til underholdning for mc-ister og tilskuere. Kom og vær med til at gøre denne dag til en fest for vi motorcyklister, byen og tilskuere.

Ruten er som forrige år såfremt man har deltaget tidligere. Forreste del af feltet vil blive placeret ved vor frelser kirke (Kirkegade fra ca.1400 og frem, så man prøver at løse problemet med at der kommer huller i kortegen, og herved vil have lettere ved at fylde op bagfra) Afgang 15:00.

Skolegade-Strandbygade- Frodesgade -Storegade-Jagtvej-Strandby kirkevej-Spangsbjerg kirkevej- Parkvej-Tarphagevej-Guldagervej med slut ved vores klubhus.

Da der har været for mange udbrydere, som har valgt forskelle ruter, og herved skabt forvirring opfordrer vi til at man honorerer den indsats klubben har lagt i arrangementet og at man følger kortegen i mål. Ravnsbjergvej 4.
Det store perspektiv "kører man i kortegen, så kører man i kortegen" ;-).
I forhold til ankomst fra Ribe / Måde, er der ikke mulighed for dirigering, og deltagere skal selv herfra finde frem til torvet.

Der er pølse/øl/og lidt varmt at drikke ved klubben, Senere på aftenen livemusik, som en del af vores åbenthus.
Dan / Roadriders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærtorsdag Esbjerg MC Road Riders
  • #1   13. mar 2019 Vi er nogle stykker som kører fra Vojens, så hvis nogen vil følges, er de mere end velkommen til det, vi kører fra Bad Joke Tingvejen i Vojens, og vi kan evt. også samle op i Ribe og køre i fælles flok.

• #2   10. apr 2019 Update:
    Karavanen som kommer fra Øst (Peter) politiet og jeg har aftalt, at karavanen bliver samlet op før afkørsel Esbjerg Ø (mellem korskroen og Esbjerg Ø)
    Karavanen vil blive ført ind af Storegade og ned ad Torvegade, præcist som for år tilbage, for de som husker dette. Peter ( karavanen ) har oplyst at han om muligt vil poste ca. Tider for hvornår man kan tilslutte sig undervejs ved de enkelte motorvejs tilkørsler.
    Vejret ser lovende ud. Så kom og vær med til at skabe en stor MC oplevelse, for motorcyklister, fællesskabet og tilskuere. Der er meget nyt at se i den ombyggede indre by, og i det gode vejr tilskuere på hele ruten. Husk musik på torvet fra ca. 11 til 14:45
    Afgang kortege gennem store dele af Esbjerg kl 15 mod MC Road Riders klubhus.
    På gensyn

• #3   14. apr 2019 Vejret tegner aldeles godt for os på denne dag. Spred gerne budskabet på alle de medier og lignende i kan komme i tanke om. Copy/paste eller hvad i finder på der kan være med til at vi gør denne store motorcykelbegivenhed, til den bedst mulige oplevelse for alle.
    Vi var mere end 3000 motorcykler i 2011. Vejret har de senere år været imod os, for at nå et så højt antal deltagere. I år tegner det anderledes. Vær med til at skabe opmærksomhed omkring denne MC - kulturbegivenhed.
    Peter fra karavanen, gør ligeledes en stor indsats for at vi får en god oplevelse når man ankommer fra opsamlingen midt og Øst Jylland. Han har sin egen tråd på FB.
    Venligst Dan
    MC Road Riders

• #4   14. apr 2019 Ville der komme nogle opsamlingstider ?

• #5   14. apr 2019 Jeg har lige skrevet til Peter, at han gerne må poste herinde. Jeg er ikke selv på FB, hvor jeg tror at det meste kommunikation foregår. Han skriver at han vil poste her, og at vi gerne selv må dele budskabet. Lad os se hvad han ligger op.

• #6   15. apr 2019 jeg er heller ikke på fb smiley

Lader ikke til at der er andre som vil følges fra det sønderjyske, så tænker at vi kører til Kolding, og støder på jer der, vi kommer 5-10 cykler, men mangler sted og tid at støde på jer smiley

• #7   15. apr 2019 Lyder godt med jeres tilslutning. Jeg har bedt Peter Copy/paste det han skriver på FB. Men Vi må se om det lykkes. Jeg ved han gør sit bedste for at karavanen også bliver en succes.
    Vejret lover jo fantastisk, så der bliver mulighed for fine ture til Esbjerg og masser af tilskuere ved paradekørslen I Esbjerg. Jeg håber du som jeg kan alliere dig med en som er på FB.

• #8   15. apr 2019 bliver Skolegade åbnet op for motorcykler den dag ?
    Kunne se sidst jeg var i Esbjerg, at det nu vr blevet forbudt at køre op til torvet

• #9   15. apr 2019 Fint du nævner det. Der er normalt permanent lukket den ene vej via skiltning. Anbefaling går på, at man kører ind gennem torvegade fra den ene eller anden side. Og fra Havne gade er der flere muligheder end torvegade, alt efter hvor fyldt op der er.
    Der er indkørsel forbudt i Skolegade mod torvet ved netto i den ene ende og støvsugerbørsen i den anden ende. Skolegade åbnes når der er afgang. Vi trækkes ud fra torvet og ned mod Vor Frelser kirke, hvor optoget gennem store dele af Esbjerg by sættes i gang.

• #10   17. apr 2019 Hej Henrik K.
    Jeg er fra Jels og skal selv afsted med min dreng på 10, så hvis det er muligt, vil jeg gerne følges.

• #11   17. apr 2019 Hej Glenn

Jo flere jo bedre, men vi tager over Ribe og den vej, men hvis du stadigvæk vil følges kan du enten koble på fra starten i Vojens eller i gram, eller i Ribe

• #12   17. apr 2019 Hvilken vej køre i fra Vojens mod gram ?

• #13   17. apr 2019 Det passer mig fint ind mod Ribe. Hvad tid køre i fra Vojens ?

• #14   17. apr 2019 Vi mødes i Vojens kl10:30 og afgang 10:45
    Det er på Tingvejen i Vojens

• #15   17. apr 2019 Det lyder super. Så kommer jeg og følger trop.
    Glenn

• #16   17. apr 2019 Super - Vi ses

Kommentér på:
Skærtorsdag Esbjerg MC Road Riders

Annonce