Første træf {{forumTopicSubject}}
Ja så fik jeg oplevet mit første træf. Fra fredag til søndag i Skagen. Vi var fem cykler 6 mennesker der ankom fredag ved 17 tiden efter en lang smuk tur fra kbh til Skagen. Vi valgte at køre langs kysten fra Ebeltoft og måtte dermed sejle 3 gange. De to gange små færger vist på det nærmest med snor træk. Men samtidig naturlige afbræk på kørslen.
Vi kørte lidt rundt i Djursland og var omkring Mols bjerge (tror jeg det hedder) Ren grus kørsel og vores fine nypudsede cykler lignede noget det havde været gennem ørkenen(grusveje)
Men vi ankom i ok vejr og tænkte her er jo fyldt op. Der stod telte alle vegne og folk var godt stegte, men humøret var højt.
Ved informationen blev vi sendt lidt væk fra hoved pladsen til et andet camping område og det var vi i sidste ende glade for. Vores cykler fik nr på og vi fik nr på vores arme, så kontrollen der tjekkede kunne se det var vores egne cykler vi fragtede ud og ind fra pladsen.
Som første gangs træf menneske er man jo lidt overvældet eller det var jeg.
Men en fantastiks oplevelse og ikke sidste gang jeg tager på træf. De få minusser jeg kan få øje på var et slagsmål fredag nat i det store telt. Der var nogle rygmærker de brugte en som boksebold. Hvad der egentlig skete og hvorfor skal jeg ikke gøre mig til dommer over. Folk var fulde og for en der ikke drikker så kan det virke lidt voldsomt.
Men ellers en masse mennesker som nysgerrigt kikkede og kommenterede hinandens cykler.
Men som første gangs træffer havde jeg nok foretrukket kun en overnatning, da jeg var total smadret af træthed da jeg kom hjem.
Bedre blev det jo ikke af, at vi kørte ind i Møg regn i Randers på vejen hjem til kbh...Og den skulle åbenbart forsætte hele vejen..
Tror jeg hældte en ½ l vand ud af mine støvler da jeg kom hjem.
En af mine absolut minus favorit veje er Motorveje i regn.
Men hjem det skulle vi jo og havde planlagt vores tur så den gik at Motorvej hjem.
Men vil da absolut gerne takke MC folket fordi i har været med til at give mig en god oplevelse og berrigende weekend.
Næste træf jeg triller på bliver så THY...men klog af skade med et mindre telt.
Hilsen hector......håber vi ses på vejene..
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 574
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
hilsen hector
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 337
apr 2007
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
Skagen er efterhånden ikke et træf mere.. det er en festival.
Glæd dig til THY !! , det er rigtig træf stemning og hygge..
Men det er stadig pisse sjovt at tage til Skagen
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 67
apr 2007
Derover hvor vi boede brugte flere de små telte som bagage telte og det var de vist fine til.
hilsen hector
Første træf