{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Vuong V
Vuong V
Tilmeldt:
1. jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Suzuki gsx 400 R vs Kawasaki zxr 400 {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg står lige nu med et problem idet jeg skal træffe et valg mellem de ovenstående motorcykler, så jeg vil høre/læse om der er nogle som har erfaringer med disse modeller og evt give et fordel/ulempe beskrivelse.

Håber I/du vil hjælpe med problemet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsx 400 R vs Kawasaki zxr 400
  • #1   1. jun 2007 Jeg har aldrig kørt en ZXR-400, men har selv en zxr750 og der er meget mere kvalitet over kawa'en. GSX-R 400 er ofte for dyr i forhold til hvad man for..
    Hmm det er min mening, men tag en prøvetur på dem begge..


  • #2   1. jun 2007 Jeg vil vælge ZXR 400 da den er en bedre MC. Jeg har kørt begge modeller og kan kun sige at hvis man er til frisk kørsel så er det en ZXR man skal have. De ligger så også lidt højere i pris men det er ikke meget.
    En ZXR i originale farver med originale kåbedele fra start 90erne går man ikke fejl af. God fornøjelse med købet.


  • #3   1. jun 2007 Honda VFR/RVF400
    Kawasaki ZXR400
    Honda CBR400rr
    Yamaha FZR400
    Suzuki GSXR400

    Sådan ser min liste ud i den gruppe. VFR/RVF står øverst fordi jeg er ret vild med den lille V4 motor, men ZXR'en er lidt mere rummelig, så det er et tæt løb mellem de 2.


  • #4   1. jun 2007 du kan købe min gsxr 400 fra 94... har lige fået en betinget frakendelse af kortet... har haft den i 2 år og været glad for den! rigtig sjov cykel.
    syntes zxr400 er alt alt for dyr efter hva man får for pengene, det jo helt ude i hampen at den skal koste tit over 10.000 mere end en suki 400
    vfr/rvf 400 lyder lidt tam og er for dyr
    kawa 400 for dyr
    cbr 400 også for dyr
    fzr 400 meget sjælden
    gsxr400 til at komme til for jyske dollers.


  • #5   1. jun 2007 må desværre sige at jeg nok ville vælge kawaen. synes godt nok den er for dyr i forhold til størrelsen. men tilgengæld støder jeg konstant ind i minigixere med smasket motor. gerne plejlstangen der skyder hul i blokken

  • Vuong V
    Vuong V Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   1. jun 2007 Jon N..

    Hvad tager du for din gsxr?

    Til jer andre tak for tilbagemeldingen


Kommentér på:
Suzuki gsx 400 R vs Kawasaki zxr 400

Annonce