Min sted Middelfart Min sted Middelfart
Så lukker den gamle Lillebælt bro og vi kommer til at risikere, at miste vores is og grill mad sted i Middelfart. Hvis i har været der, vær søde at stadig komme den vej og mødes der.. Gammel bro eller ej.. Stedet er stadig lige fantastic, så kan vi ikke lige støtte op....start cyklerne og kom forbi alligevel.. I ved hvor søde de altid er. Til nye kunder.. Kom forbi.. I mit hoved er det en institution.. Kommet der I så mange år.. I ved SKOVGRILLEN. Det er familie mc,ister og familier i gammel Skoda fra gamle DDR. Alle kommer der.. Kan vi ikke prøve at stadig holde det i den position? Mikael. Fan af SKOVGRILLEN
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 543
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 114
jan 2011
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
Men så må du jo over den anden bro, ja måske en lille omvej, men den gamle skal jo vedligeholdes, ellers braser den sammen en dag du er på vej over den med hele familien for at få en is! Og uden at være ekspert, er det ikke den slags arbejde man laver om vinteren (når du ikke er så is sulten) sååå
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 326
Sidst jeg var over den pisset jeg blod i 14 dage efter og døjer stadig med hvide fingre pga de huller og ujævnheder der er i kørebanen ??????
Meeeeeeeen mon ikke folk fra Jylland os er bekendt med den nye Lillebæltsbro som egenlig er et ganske behageligt alternativ til den gamle bro
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 114
jan 2011
jan 2011
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 543
Altså så vidt jeg kan læse mig frem til, så skulle broen have været lukket siden den. 22 maj
Men det ved du jo selvfølgelig godt, du har jo også været forbi ishuset siden er jeg sikker på
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Jeg kommer ikke I skoven under vejarbejdet, dels fordi min sidevogns-mc fra -62 kører 70-80 km/t og jeg ikke ønsker at blive påkørt bagfra af en teenager I hendes citigo imens hun sidder og uploader selfies af hendes trutmund på snapchat til hendes kød-kærester I fitness.dk.
Og dels fordi "hvis" jeg kører på shopperen så kører jeg I t-shirt, hvilket ikke er "passende" til motorvej, med samme risisi som beskrevet.
Men god tur, og hils derovere..
PS. Der er havnetræf I Fredericia hver tirsdag, hvilket er blevet ret opfattende efterhånden.
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
ps... har du nummeret på hende teenageren? hun må da trænge til lidt modent selskab
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Hver tirsdag = dagen efter mandag.
PS.. det er ikke om morgenen, hvis du er kreativ regner du den ud
Hende teenageren !!!
Der er mange af dem, bare hold dig på afstand af 3 cyl. Biler med 70 HK, du kan være sikker på der sidder en kortsluttet tøs med en iphone i hånden i bilen.
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Jeg indser at jeg nok ikke intelligensmæssigt lever op til de øvrige deltagere så I ønskes et godt træf
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
Min sted Middelfart