781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Min sted Middelfart Min sted Middelfart

Så lukker den gamle Lillebælt bro og vi kommer til at risikere, at miste vores is og grill mad sted i Middelfart. Hvis i har været der, vær søde at stadig komme den vej og mødes der.. Gammel bro eller ej.. Stedet er stadig lige fantastic, så kan vi ikke lige støtte op....start cyklerne og kom forbi alligevel.. I ved hvor søde de altid er. Til nye kunder.. Kom forbi.. I mit hoved er det en institution.. Kommet der I så mange år.. I ved SKOVGRILLEN. Det er familie mc,ister og familier i gammel Skoda fra gamle DDR. Alle kommer der.. Kan vi ikke prøve at stadig holde det i den position? Mikael. Fan af SKOVGRILLEN

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min sted Middelfart
  • #1   31. maj 2018 Nu er det jo altså ikke permanent den lukker smiley men ja resten af sommeren

• #2   31. maj 2018 Hvis man ønsker en is elle pølse der, køre man vel bare over den ny Lillebælt bro. Og tænker da ikke de må dreje nøglen om af den grund

• #3   31. maj 2018 Det rammer faktisk hårdt lokalt. Og det er jo netop det... Det er ikke bare om vi kan købe en is på den anden side af Storebælt. Hvis du ikke har været der mens 100 andre mc ister så kender du ikke stemningen.. Vil du ikke nok lige tjekke ud og se om ikke det er mere end en fransk hotdog og en is..

• #4   31. maj 2018 #3 Er du lidt forvirret med hensyn til store og lille bælt????? smiley
    Men så må du jo over den anden bro, ja måske en lille omvej, men den gamle skal jo vedligeholdes, ellers braser den sammen en dag du er på vej over den med hele familien for at få en is! Og uden at være ekspert, er det ikke den slags arbejde man laver om vinteren (når du ikke er så is sulten) sååå smiley

• #5   31. maj 2018 Aaaaah den gamle jern bunke over Lillebælt trængte da vist os til en kærlig håndsrækning
    Sidst jeg var over den pisset jeg blod i 14 dage efter og døjer stadig med hvide fingre pga de huller og ujævnheder der er i kørebanen ??????

Meeeeeeeen mon ikke folk fra Jylland os er bekendt med den nye Lillebæltsbro som egenlig er et ganske behageligt alternativ til den gamle bro

• #6   31. maj 2018 Bor i Fredericia så ved da godt hvor fedt det er og møde op der. Men kan ikke se hvorfor min oplevelse bliver anderledes fordi jeg skal køre over den nye Lillebælt bro. Eller at stedet vil opleve fære mc'ister

• #8   7. jun 2018 jeg siger bare..når trafikken bliver lagt om,bliver gennemstrømningen ikke så stor,og for de mcister der kommer der og måske kommet i mange år,så ved i det er en rigtig rar og mc venlig lille grill med god p plads og vi må mødes der iuden bøvl mv..hatten af for det..jeg er ikke ansat eller andet relation dertil,men jeg har aldrig kørt derfra uden at have mødt folk på mc fra holland sverige mv..glohedt sted om sommeren når vejret arter sig i dk..vær sød at huske den er der også når broen lukker og,at turen ned gennem middelfart da også er ok..

• #9   7. jun 2018 og ja..fik skrevet storebælt i et indlæg..smarte..griner

• #10   8. jun 2018 Når broen lukker??

Altså så vidt jeg kan læse mig frem til, så skulle broen have været lukket siden den. 22 maj smiley
    Men det ved du jo selvfølgelig godt, du har jo også været forbi ishuset siden er jeg sikker på smiley

• #11   9. jul 2018 Jeg kan oplyse jer om at det samme cirkus sker næste år (hele sommeren 2019)

Jeg kommer ikke I skoven under vejarbejdet, dels fordi min sidevogns-mc fra -62 kører 70-80 km/t og jeg ikke ønsker at blive påkørt bagfra af en teenager I hendes citigo imens hun sidder og uploader selfies af hendes trutmund på snapchat til hendes kød-kærester I fitness.dk. smiley
    Og dels fordi "hvis" jeg kører på shopperen så kører jeg I t-shirt, hvilket ikke er "passende" til motorvej, med samme risisi som beskrevet.
    Men god tur, og hils derovere..
    PS. Der er havnetræf I Fredericia hver tirsdag, hvilket er blevet ret opfattende efterhånden.

• #12   9. jul 2018 Hvor og hvornår mødes man i Fredericia? Kunne da være en god aftentur på guzzi'en

ps... har du nummeret på hende teenageren? hun må da trænge til lidt modent selskab smiley

• #13   9. jul 2018 Som skrevet: haventræf = på havnen
    Hver tirsdag = dagen efter mandag.
    PS.. det er ikke om morgenen, hvis du er kreativ regner du den ud smiley

Hende teenageren !!!
    Der er mange af dem, bare hold dig på afstand af 3 cyl. Biler med 70 HK, du kan være sikker på der sidder en kortsluttet tøs med en iphone i hånden i bilen.

• #14   9. jul 2018 Tusind tak PM, nu er Fredericia havn jo ganske lille så derfor virker det naturligvis fuldstændig ånssvagt at spørge hvor på havnen det foregår.

Jeg indser at jeg nok ikke intelligensmæssigt lever op til de øvrige deltagere så I ønskes et godt træf

• #15   9. jul 2018 Hvorfor bliver alle tøsesure over humor for tiden?? Er det vejret? Eller for meget fodbold i TV? Tour de doping?? Tag jer sammen, kom nu, i kan godt, bare anstreng jer lidt, i får det meget bedre hvis i ikke er så satans negative og sure smiley

Kommentér på:
Min sted Middelfart

Annonce