431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nyt fra Bahrain Nyt fra Bahrain

Hejsa venner,

Nu har jeg lagt denne traad under "traef og arrangementer" men der er ikke uden grund... I hvert fald ikke helt.

Som nogen af jer ved, er jeg i ferien nede for at besoege mine foraeldre, men kommer hjem et par dage foer Formel1 loebet. Dog saa jeg i dag en plakat der lovede "Drift Show and Motorcycle Stunts"...

Jeg fik lokket de gamle med, og det VAR DET HELE VAERD!
Der var en masse labre biler, et par soede damer og masser af vilde motorcykler.

Men det vildeste var dog, at personen der skulle koere stunt, var Christian Pfeiffer. Ja, verdensmesteren i stuntkoersel.
Jeg fik snydt mig ind og tog et par billeder af ham og cyklen, og derefter fik jeg lige en kort sludder med ham, og sidst men ikke mindst...

Jeg fik snydt mig ind til en fotosession med hans motorcykel og et par af de labre damer.

Jeg ligger et billede af ham og cyklen op paa min profil lige om lidt, og nogle af de andre billeder kan i ugens loeb ses paa min side, www.exo-photo.dk

Venlige og super varme paaske hilsner,

Bjarke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt fra Bahrain
Kommentér på:
Nyt fra Bahrain

Annonce