{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Mødested i Næstved {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes altid det er drengerøve med deres T-Hansen biler som mødes på Shell i Næstved, det er meget få MC´er der er der nede, men hvor mødes de så og hvornår, syntes at der mangler et sted hvor man kunne mødes på samme måde og der er jo ingen som siger at det skal være på Shell…… er der andre som har samme mening som mig….

Syntes heller ikke at der er det samme sammenhold mellem MC´lister som der førhen var, i dag gå det hele op i at have den største og dyreste cykel HVORFOR hvad betyder det, jeg køre selv på en ZX9R fra ´94 ikke den nyeste men den kan køre, og når alt kommer til alt er det vel det som det handler om eller va…..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødested i Næstved
  • #1   27. mar 2007 Synes du har fat i et rigtig godt initativ!!

Kunne være fedt at lave et træf på en bestemt plads ;o) Så der kommer Biker-komsammen en gang om måneden hehe.. Respeeeeeekt ;o)

- Man burde lave Biker-træf ligesom på bakken en gang om måneden ;o)

• #2   27. mar 2007 Jeg er medlem at White tiger MC jeg har også været medlem af andre klubber, og hvad angår hvilken maskine man skal have har jeg sikkert bare stødt ind i nogle forkerte personer, og jeg vil godt lige gøre opmærksom på at det bestemt ikke gælder alle MC´lister jeg er meget ked af det hvis jeg har udtrykket mig forkert ....... men kunne nu godt tænke mig et sted hvor vi kan mødes og tale sammen komme med og modtag gode råd......

• #3   27. mar 2007 Jeg er enig med Neis (white tigers) om at det mange gange går op i hvem der har den nyeste og dyreste mc....
    Who gives a flying fuck...vi er alle motorcyklister og holder af at køre på de mc'er som vi nu engang har investeret i....dyre eller ej.
    Har selv været medlem af en klub hvor der blev set skævt til en, hvis man ikke lige deltog i alt eller smed alt hvad man havde i hænderne, når der blev kaldt til tur....

Tror at Neis mener at der mangler et sted at mødes og sludre om mc'er osv..ikke bare at køre ture fra.
    Politiet og Shell er ikke særligt glade for at man mødes der....kender flere der, uskyldigt, har fået møde for at opholde sig på pladsen om aftenen...

MVH
    J.

• #4   27. mar 2007 møde = bøde smiley

Kommentér på:
Mødested i Næstved

Annonce