647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fed dag på Padborg Park Fed dag på Padborg Park

Var i mandags på MC-kørekursus på PP. Det var en kanondag, vi kørte 6 stints, de første 3 med instruktør. Jeg fik virkelig udviklet min svingteknik, og slidt dækkanterne pænt til!
Jeg kan varmt anbefale arrangementet, hvis man gerne vil køre frit (som trackday) og samtidig lære noget af en kompetent instruktør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed dag på Padborg Park
  • #3   16. jul 2017 Det er bare så satans kedeligt at komme ud på vejen bagefter smiley

Har selv været på padborg for et par år siden, fin bane, men favoriten er stadig Scandinavian Raceway/Anderstorp

Var det din første tur på bane ?

• #4   16. jul 2017 Ja, det var første tur, men ikke sidste smiley

• #5   17. jul 2017 Hvad kostede sådan en tur, har overvejet det mange gange, er sgu bare aldrig kommet afsted fordi jeg altid kommer til at tænke "fuck hvis du vælter, så var det den cykel og det blir SATME dyrt" smiley smiley

• #7   17. jul 2017 Bare kom afsted Vestergaard, det er alle pengene værd .. også selvom du skulle være så uheldig at lægge knallerten ned smiley det er dæleme ikke ret tit det koster en mc. Har man crashpads tager de i 95% af tilfældene skraldet smiley

• #8   17. jul 2017 Det kostede 1200,- og de var givet godt ud.
    Man lægger langsomt ud og bygger på derfra, så jeg tænker ikke der er stor risiko for styrt, i praksis handler det om st bremse ned lidt før man behøver, så man har ro til at koncentrere sig om nedlægningen i svingene. Suset kommer ikke af at køre en hurtig omgangstid, derimod når man får lavet perfekt sving og kan trække den ud på næste lige stykke med fuld gas.

• #9   17. jul 2017 Jeg kører også med crash padds, tøvede noget tid med at sætte dem på de pynter jo ikke det store, men nu tænker jeg aldrig på at de er der.

profilbillede
Kommentér på:
Fed dag på Padborg Park

Annonce