{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Xpedit BMW Motorrad {{forumTopicSubject}}

Året Største Åbent Hus 29.-30 April kl. 10.00 - 16.00
Sidste år var der over 3000 besøgende
Lad os slå denne rekord.
Kom og vær med..!

I år har vi attraktive bytte priser på 14, 15 og 16 modeller:
Blandt dem er der C650 Sport, F 700 GS, F 800 GS, K 1600 GT, K 1600 GTL, R 1200 GS, R 1200 GSA, R 1200 R, R 1200 RS, R 1200 RT, S 1000 R, S 1000 XR

Denne weekend har vi også besøg af Bayern AutoGroup Esbjerg,der bl.a. har den nye BMW 5-serie med.

Åbent hus konkurrence:
Vind en weekend på en af vores BMW demo motorcykler..!!!!!
Det eneste du skal, er at prøve en af vores democykler, vi trækker lod imellem vores prøvekørsler 2 gange lørdag og søndag.
Så muligheden er stor for at det lige netop bliver dig, som bliver godt kørende i en weekend.

Du har også mulighed for at vinde 1000 kr. !!!!!!!
Prøvekør en af vores cykler, og vind et gavekort til vores tøj/udstyrs butik.
Der er 2 gavekort på højkant a’ 1000 kr.,
vi trækker lod lørdag og søndag i mellem vores prøvekørsler.
Kom og prøv vores democykler og deltag…!!!!!

Butikken:
har i forbindelse med åbent hus særdeles gode tilbud på førerudrustning og hjelme.
Udstillere
Schuberth
Codan
Bike Travel Spain
BMW MC Klub Danmark
Revi’t

Gode tilbud på reservedele og førerudrustning:
Vores lager har som sædvanligt fundet nogle rigtig gode tilbud frem.
Blandt andet kan du få 15% rabat på Akrapovic og Dr. Jekill & Mr. Hyde udstødning

Forplejning:
Som altid har vi sørget for at der er indkøbt store mængder grillmedister og vand,
så der ikke er nogen der kommer til at sulte eller tørste.

Så smut forbi Xpedit Ølgod i weekenden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xpedit BMW Motorrad
  • #1   22. apr 2017 Det er sgu da synd at så stor en forretning som du helt tydeligt er en del af, ikke har råd til en rigtig reklame, men må nøjes med en gang spam smiley

• #2   22. apr 2017 hvad dato har i åbenhus i farum er det samme dato ?.
    det er der jeg deltager ,
    og jeg kan i tillæg sige at i holder et super åbenhus med gode tilbud, samt dejlige pølser og drikkevare og hygge.

mvh

• #3   23. apr 2017 Farum holder Åbent Hus d. 6/5

• #4   23. apr 2017 Spam eller ikke. Hvis han ikke havde skrevet det herinde,havde jeg ikke vidst det. Så jeg synes det er ok,sån en lille gang reklame. Jeg vil ihvertfald derop og kigge. smiley

• #5   23. apr 2017 Man kunne jo også have købt en annonce for at få budskabet ud.
    Skal den ene have lov, skal den anden vel også?
    Inden vi ser os om, så er siden fyldt med spam.

• #7   23. apr 2017 Jeg sværger også til japansk kvali Suzuki. smiley men derfor har BMW også lavet nogle fede maskiner.

• #8   8. maj 2017 hej.
    jeg kan så fortælle at det var en super hyggelig dag igen hos xpedit i Farum, glade mennesker,god services, prøve tur, gode tilbud og de dejlige pølser og drikke vare til den rette pris ( gratis) smiley smiley , der blev talt og sparket dæk, og handlet ,og så var vejret med os, smiley smiley
    til jer fra butikken af, hvor mange vil i skyde på var på besøg hos jer i løbet af dagen.
    mvh

Kommentér på:
Xpedit BMW Motorrad

Annonce