{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

MC Show Herning... fedt? {{forumTopicSubject}}

Var et smut dernede med et par venner, 100kr for at komem ind, og 20kr for 25cl sodavand og 40kr for en tør baguette.

Begge dele for dyrt, taget i betragtning hvad man fik.
Der var nærmest ingen udstyr at finde, så kom tomhændet hjem, havde ellers regnet med at skulle finde en fin hjelm.

Der var da nogle fine mc'er, men der var så proppet det var umuligt at komme rundt, og mange boder med legetøj mm.

Men 4 tøser med ikke så meget tøj på... ikke for mange da.

Alt i alt, var vi ret skuffede.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC Show Herning... fedt?
  • #1   10. feb 2007 Ja syntes også godt der kunne have været noget mere plads. Man kunne jo stort set ikke komme til at kikke på det man gerne ville. Ville være rart vist de havde brugt en hal mere til det smiley

• #2   10. feb 2007 hej jeg var til messen fredag og der var der ikke så mange der var lige til pas til at komme rundt på. det syntes jeg i skal gøre næste gang ... hilsen d.b.n

• #3   10. feb 2007 Hmm nu er vi jo nogen der skal derned i morgen.. og nogen siger det har været godt og andre er måske lidt mere negative.. Men ja jeg håber stadigvæk på det bedste..

Er der nogle gode tilbud på tøj dernede? Jeg kunne nemlig godt bruge noget læder til en god udsalgs pris smiley

• #4   10. feb 2007 Ja, det havde absolut ikke gjort noget at de havde brugt en hal mere.

Men mange pæne mc'er smiley

• #5   10. feb 2007 Jeg synes at det var et fint arrangement .....

Men jeg var der nede fredag aften, hvor der ikke var så mange mennesker ...

• #6   10. feb 2007 Jeg var os dernede i dag, syns det var skuffende ALT for mange mennesker og kun 2 haller.. havde os håbet på at komme hjem med noget tøj men det var der godt nok ik meget a smiley

støtter Lasse det var alt for dyrt i forhold til det de kunne tilbyde......

Håber det bliver bedre næste år smiley

Go weekend til alle på smiley

• #7   10. feb 2007 Synes det var OK i forhold til tidligere Jyske udstillinger..men der var fanme mange mennesker Lørdag efter 12..

• #8   10. feb 2007 jeg er enig med de fleste: der skulle være taget en hal mere i brug og opvisningen med Motard osv var jo direekte sundhedsskadelig for lungerne!!!! Det hele var presset ALT for meget sammen og både tilskuere og udstillere for alt for lidt ud af det på den måde!!
    Det kan køres bedre til næste år og specielt til den pris!!!

Mvh
    Poul

• #9   10. feb 2007 Fint sho syntes jeg. Kan ikke lige se hvor problemet var... det var da skide hyggeligt. Men okay, hver mand sin smag.

• #10   10. feb 2007 vi var også temmeligt skuffet, men mon ikke stumpemarked bliver bedre ( i hvert fald for os med de lidt ældre cykler smiley )

• #11   10. feb 2007 jeg synes jeg fik hvad jeg kom efter, det var sku fedt og se de nye maskiner, og alle de andre, helt klart en fin messe:) syns jeg;)

• #12   10. feb 2007 Hejsa Tak for en god dag til alle jer som jeg har mødt ;o)

Jeg syntes det var okay, ja mange folk men her ved 16 tiden var der god plads, så næste år kommer jeg først over middag...

Jeg har haft en god dag, men masser af lækker fyrer, ja og lækker mc. Jeg klager ikke, andet der var mange fok...

Ha en god dag, og er ked af at alle ikke nåde at komme med ind under rabaten, men gør det bedre næste år...

Ses c",)

• #13   10. feb 2007 Ok show. fine nye cykler an mass så alt i alt en god oplevelse

/Thomas

• #15   10. feb 2007 Mikael (tønder) du ved jo godt at når man får sådan en kneppe affalds container på 4 hjul, så har man mange flere rettigheder end vi andre har, så må man nemlig godt så midt i det hele, hvor man står mest i vejen for alt og alle, uden at vise hensyn til nogen what so ever.

og NEJ jeg har ikke noget imod børn jeg Har dog til gengæld noget i mod forældre der tror at en barnevogn giver imunitet.......

er dog generalt enig i at det var alt for stoppet til og alt for dyrt der oppe

• #16   10. feb 2007 hmmm håber da ik det er alt for proppet imorgen, jeg skal derop med en handicappet fyr som jeg passer, som sidder i rullestol, bare vi ik kommer til at være lige så meget i vejen som barnevognene(Mikael;)

• #18   10. feb 2007 Jeg syntes nu også det var en lækker/fed udstilling. Jeg var der fredag - og der var der masser af plads men jeg vil give jer ret i at der var rimelig fyldt lørdag (for der var jeg der igen)... men det kan de jo ikke gøre for - men forhåbentligt kan de lærer af det og udvide med en ekstra hal næste gang.
    Jeg savnede også lidt mere "tilbehør" - blinklys, udstødninger m.m. men mon ikke det vil komme med til næste år (selvom det da vil være for sent for mig) - men til jer der tager derned søndag - rigtig god tur... ned til masser af rigtig fede cykel... uha nu må den sæson da godt snart starte...

• #19   10. feb 2007 Jeg håber nu heller ikke der er for proppet imorgen der skal jeg nemlig også derned.. Men mon ikke folk viser hensyn så TInna, jeg skal ihvertfald nok give jer plads til at komme rundt hvis jeg støder på dig smiley

• #20   10. feb 2007 Der var en del i kørerstol i dag også, man kunne ikke gi dem plads for så mange mennesker var der...
    Men håber for jer der skal derned i morgen, at der er mere plads...

• #21   10. feb 2007 I er altså alt for negative.... Ja der var mange mennesker og sikkert også en barnevogn eller to og jeg gik da også til side for to kørestolebrugere , men jeg overlevede .
    Kom desværre ikke ind under Gittes rabat , men hva faen 100kr er jo ikke mange penge idag så det gik også... Men det er da rigtigt det var ikke nemt at komme til at se mc osv fra kl 10-15 ca men så blev der pludselig mere plads og vi blev der til 1745 så der var faktiske helt behageligt og man kunne købe øl på den tid uden at stå i kø ca 1/2 time først....
    Hjelme og udstyr ...Jeg købte da en ny Shübert med god rabat så jeg er tilfreds og der var da også masser af tøj der , men ikke meget andet udstyr .....
    God tur til jer Søndag.

Mvh PeterS

ps se lige Duc standen med en mc til over 1,2mill dkr.....

• #22   10. feb 2007 Jeg syntes det var fint.
    Jeg fik prøvet min næste hjelm og fik oplevet nogle flotte maskiner.
    Og så fik jeg lige renset øre inde i hallen med motardkørsel.
    Og nøøøøj den V2 aprilia lyder bare for godt.

• #23   10. feb 2007 Hej hej
    Først vil jeg sige tak til dig Gitte. Kanon at du ordnede sådan at vi kunne få rabat smiley
    Jeg synes, det var fedt at se alle de dejlige motorcykler og ved da helt sikkert hvad for en jeg forelskede mig i..... den sorte kawasaki zzr1400, mums den var da bare for lækker.
    Enig er jeg i, at der var alt for mange mennesker. Kommer ikke igen en lørdag,omkring middag, det er da helt sikkert. Ellers et fedt show.

• #24   10. feb 2007 Så så Peter, ikke noget brok herfra.. Har haft en kanon dag med masse dejlig mennesker, og mc har også fået grint og prøvet nogle mc.. hehe de skide korte ben... C",)
    Men ser i selv sener, når jeg får flere billeder ind...

Ja jeg har lagt et par billeder ind af den Ducati i mit fotoalbum...

Nat nat til jer alle sammen

• #26   11. feb 2007 jeg var nu heller ikke begejstret, det vildeste jeg så der var altså de 4 lækre suzukitøser, der var da mange lækre mcere, men i forhold til pris osv, så var det satme en skuffelse. der var en fin beklædnings-stand fra et norsk firma(bullfighters) de havde meget lækkert og billigt tøj.
    var lidt skuffet over der som sådan ikke var nogen premiere mcere
    plus så syntes jeg hver 2 stand var med de der kinerser knallerter
    jeg er så skuffet at jeg ikke tror jeg gider tage til messe der igen, så hellere kører lidt længere og nappe en af de store messer i tyskland

• #27   11. feb 2007 Hej Allesammen.

Vi var der lørdag, og oplevede det generelt som en god udstilling. Jeg troede det var større, men det var da 3 timers underholdning...
    Sinddsygt lækre cykler! Helle for 1098, Monster SR, de gamle Laverda'er, Bking, Yamahas MT01, ZX10R, den lave sorte Harley og Suzukien med 300'er bagdæk! Og alle undtagen Laverda'erne skal males om hos Starpaint inden levering tak!

Eneste minus vil jeg sige var at det ville have klædt dem at bruge en hal mere, så man ikke stod på nakken af hinanden... Nå ja, og så at MV Augusta ikke var dukket op - lortefirma!

Og Gitte - rabat? Da vi kom lidt i 11 og spurgte ved kassen om man skulle have rabat fra MCG dér, eller kontakte dig var svaret "Der er ikke rabat til nogen...".

MvH - Allan

• #28   11. feb 2007 Fin udstilling, men der var ikke meget at handle om !!, jeg gik efter en arai corsair hjelm, rizoma fodhvilersæt, og noget lækker carbon... meeen de var sq ikke til at handle med, de eneste jeg fik købt var de smarte ørepropper der, jeg havde taget den helt store pung med "så det var lidt skuffende" smiley

• #29   11. feb 2007 Jeg var der i lørdags og vel tog det o´nogen tid at stå i kø for lidt mad og drikke, og vel var luften lidt tung i Motard-hallen, men jeg fik 6 fornøjlige timer slået ihjel for sølle 100 kr. - det er da ikke så tosset.

Jeg vender klart tomlen op for Yamaha og BMW hvor man frit kunne sidde på cyklerne. Ikke tale om jeg gidder rende rundt efter en sælger for at "spørge om lov"...dét skal de gøre bedre fremover.

• #30   11. feb 2007 Allan ringe du til mig, for det var den måde man fik rabaten på...
    Ved at der gik en stor gruppe ind kl 10.30 ca og inge omk kl 12...
    Ellers var der kun nogle enlig nogle som ringe i løbet af dagen, men der var man skulle gå ind i grupper for at få rabaten og ha snakket med mig først...

• #31   11. feb 2007 tænkte på at ringe, havde også dit nummer med. men når det blev afvist så kontant ved indgangen var der jo ingen grund til at forstyrre dig også...

Tror endda jeg så dig derinde... Allan smiley

• #33   11. feb 2007 Jeg fandt desværre aldrig den gruppe kl 10.30 smiley

• #34   11. feb 2007 Allan en skam for det skulle du ha gjort, for de havde ikke noget at gøre med dem som stod ved kassen...
    Okay ja kan godt være du gjore.. hehe

Rasmus men var oppe på en r6 og et par andre Yamahaer, men fuck de korte ben... ;o((

Jan det er jeg ked af at hører...

• #35   11. feb 2007 Er lige kommet hjem derfra, og jeg synes det var et rigtigt godt arrangement - måske bortset fra kåringen af danmarks bedste styling. Præmieoverrækkelsen blev styret af en musiker, der selv indrømmede, at han intet vidste om MC'er. Det lykkedes ham da heller ikke helt at udtale Hayabusa

• #36   11. feb 2007 Kunne Han ikke udtale HAYABUSA.... Han skulle bortvises fra den MC- messe, Fuck hvor pinligt. Hvordan så han ud....:-) Gad egentligt vide om SUZUKI pigerne kunne udtale HAYABUSA.... smiley

• #37   11. feb 2007 Hehe ikke sikker...
    Uha min søn på 13 så også de der piger, så kom griner...
    For han spurgte "mor skal du ikke ha sådan et par bukser" hehe ja ja min søn...

• #38   12. feb 2007 Må desværre også melde mig til dem der var en anelse skuffede. Var der Lørdag inden middag, så der var pingvingang mellem udstillerne. Og havde forventet ihvertfald 3 haller. Men mange fine nye motorcykler og fik da også en lille blæser på af udstødningsgas i Motard hallen.
    Skal med igen næste år, vil bare ikke forvente så meget som jeg gjorde i år.

Thomas

Kommentér på:
MC Show Herning... fedt?

Annonce