908 visninger
|
Oprettet:
Le Mans {{forumTopicSubject}}
Vi er et par stykker der har snakket om at trille til Le Mans for at se ræs. Er der nogen der har gang i at arrangere tur derned, eller er der nogen der kender til et godt tilbud. ( Biletter teltplads. mm. )
apr 2004
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 167
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 923
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 22
Har været der nede i 2006 og det SKAL jeg bare igen men ikke i bus , så jeg er da meget interseret i at høre om det bliver en fælles tur måske.
Håber at der kommer mere på tale om en Le Mans Tur.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
"Kør selv" på mc er det bedste i mine øjne... Men de pladser udenfor og i den helt sydlige del af banen er noget bras.. Forholdene er langtfra så gode som de områder inde i centrum af banen tæt ved mini le mans, der hvor mc'erne også køre.
Skal jeg derned i år, så skal det være i centrum-området. Det er klart at foretrække...
Forøvrigt, uden at bruge alle de superudtryk der findes, så er det en fantastisk oplevelse fra start i dk. til hjemkomst i dk,,, hvis altså man er til mc og racerløb,,,
Mvh
Bo
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 265
Allan. Østerlindet ( GP tours ) ser ud til at have en glimrende pakke. Tak.
Peter. Det ville være fedt at få en F'er mere med.
apr 2004
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 167
Har nu været der 8 gange og skal desværre ikke med i år grundet arbejde, men Østerlindet er meget proff. og deltager med meget mandskab dernede. vi kører normalt fra "Øen" torsdag, overnatter i Liege (Belgien) på hotel Etap (pris ca. 38 euro pr. værelse m/bad), som ligger lige v/motorvejen. Du/I skal klart vælge at bo i midten af banen, det er her det sneer. Er økonomien iorden bør du/I ligeledes vælge en tribuneplads (koster omkring 850,-). husk en radio, da alle radiohøjttallere på Le Mans banen er på fransk. :-). Rigtig god tur og kør forsigtigt når I nærmere jer Le Mans by, hvor der normalt er meget politi m/radar til de fartglade.
Le Mans