{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Le Mans
  • #1   8. jan 2007 Vi plejer at købe billetter/tribune hos Østerlindet rejser, som "kør selv" og der har aldrig været nogen problemer eller lign. Deres camp ligger super godt med bar telt, billigt mad (og storskærm).

• #2   9. jan 2007 Der er en "campingplads" lige uden for indgangen, og det plejer ikke at være ret dyrt at købe biletter til selve racet, Men campingpladsen kan godt blive rimelig dyr hvis man kommer i bil med campingvogn. Er der nogle der skal på MC til Le Mans er jeg meget intereseret i at køre med... Gider bare ikke færdigpakker.... Hilsen Rørmand.

• #3   9. jan 2007 Hej

Har været der nede i 2006 og det SKAL jeg bare igen men ikke i bus , så jeg er da meget interseret i at høre om det bliver en fælles tur måske.

Håber at der kommer mere på tale om en Le Mans Tur. smiley

• #4   9. jan 2007 Søren og andre interresseret,,,,

"Kør selv" på mc er det bedste i mine øjne... Men de pladser udenfor og i den helt sydlige del af banen er noget bras.. Forholdene er langtfra så gode som de områder inde i centrum af banen tæt ved mini le mans, der hvor mc'erne også køre.

Skal jeg derned i år, så skal det være i centrum-området. Det er klart at foretrække...

Forøvrigt, uden at bruge alle de superudtryk der findes, så er det en fantastisk oplevelse fra start i dk. til hjemkomst i dk,,, hvis altså man er til mc og racerløb,,,

Mvh
    Bo

• #5   9. jan 2007 Vores plan er at daffe derned på MC. Vi mødes et sted i Tyskland da der er deltagere både fra Øen og jydelandet, overnatning i Sydtyskland og så til Le Mans fredag.

Allan. Østerlindet ( GP tours ) ser ud til at have en glimrende pakke. Tak.

Peter. Det ville være fedt at få en F'er mere med.

• #6   9. jan 2007 Til Søren.
    Har nu været der 8 gange og skal desværre ikke med i år grundet arbejde, men Østerlindet er meget proff. og deltager med meget mandskab dernede. vi kører normalt fra "Øen" torsdag, overnatter i Liege (Belgien) på hotel Etap (pris ca. 38 euro pr. værelse m/bad), som ligger lige v/motorvejen. Du/I skal klart vælge at bo i midten af banen, det er her det sneer. Er økonomien iorden bør du/I ligeledes vælge en tribuneplads (koster omkring 850,-). husk en radio, da alle radiohøjttallere på Le Mans banen er på fransk. :-). Rigtig god tur og kør forsigtigt når I nærmere jer Le Mans by, hvor der normalt er meget politi m/radar til de fartglade.

Kommentér på:
Le Mans

Annonce